Diverse onbetrouwbare gebeurtenissen, klink al lekker

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJC2008
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 17:22
Hallo,

In mijn email box van gmail, had ik volgens mij de site kadastralekaart.nl ontdekt, maar nu is die er niet meer, hoewel geen melding van verdachte gebeurtenissen. Ook werkt de site bij mij niet, evenals kadasterloep.nl ook niet. Ik had al eerder vreemde ontdekkingen, zoals een paar plaatjes die verdwenen waren nadat ik ze had gemaild, maar dat was al zo'n tijd geleden, ik weet dat nu niet meer zeker. Ik heb firefox op ubuntu en ik denk dat ik maar eens ga scannen met clam antivirus. 8)7

Natuurlijk bedankt voor enige hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap t niet helemaal, wat is nu het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJC2008
email verdwenen, sites werken niet en verdwenen plaatjes(?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, ik kan hier nog even geen touw aan vast knopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BJC2008 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 19:58:
email verdwenen, sites werken niet en verdwenen plaatjes(?)
Onzin natuurlijk; wat je beschrijft kunnen 3 verschillende oorzaken/redenen hebben indien het 100% waar is.

- Sites werken niet? Wat doe je dan op Tweakers?
- Email verdwenen? Waar? Hoe heb je dit gecontroleerd?
- Verdwenen plaatjes? Waar? Hoe heb je dit gecontroleerd?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJC2008
Als je de site kadastralekaart.nl kunt bezoeken en dan schagen intikken, wat gebeurd er dan?

De email, met de link naar kadastralekaart.nl die heb ik niet meer, terwijl ik dacht dat ik dat via een email had ontvangen, je kunt er moeilijk zelf opkomen denk ik.

Verdwenen plaatjes, nou die had ik van gmail naar at5 verzonden, maar nu zijn die weg.

Je kunt dit ook aan dementie toeschrijven, of onstabiel geheugen, maar dat is meestal erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Bij openen van die URL krijg ik gewoon die (schijnbaar) spammende site waar ik geen geld zou willen uitgeven :P De andere is dood, althans in de browsers die ik gebruik. Mail: zie send items of de prullenbak in webmail - als daadwerkelijk is gemaild.

Maar ik snap ook niet wat nu de vraag is. Als het vooral een voorval dat je even wilde delen, waarvan akte. Als je toch een concrete vraag hebt (en al even hebt gescand -en updates gecheckt- als je inderdaad malware verwacht), open dan ajb een nieuw topic met wat meer heldere schets (en topictitel) en eigen oplospogingen. Dit gaat zo niet werken, dus ik sluit deze.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.