• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
Hallo!

Ik ben in het bezit van de Panasonic TX-L32S20E(S). De TV is ongeveer 7 a 8 jaar oud. Hij staat op een logeerkamer en wordt dus niet ontzettend veel gebruikt. Zojuist zette ik de TV weer aan, alles werkte prima. Op een gegeven wilde ik switchen van output kanaal om m'n oude GameCube eens te proberen. Bij het switchen van het scherm, loopt het ''output'' vast. De TV reageerde niet meer op de afstandsbediening. Hierdoor heb ik de TV uitgezet en de stroom er af gehaald om vervolgens de TV opnieuw aan te zetten. Helaas gaat alleen de TV niet meer aan. De standby knopt blijft zwart en gaat ook niet meer aan. Wel hoor ik een klik in de TV als ik het stroom er weer af haal en er op zet.

Enig idee wat hier aan de hand is?

Alvast dank!

• MacCollac
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12-2024
bump :/

[ Voor 20% gewijzigd door MacCollac op 14-04-2018 19:49 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vervelend... Wat zei Panasonic of een reparatie-bedrijf de afgelopen 2 maanden? O-)

Anyhow, mijn moeder heeft een vergelijkbaar toestel en daar is de aan/uit ook kapot. Je mag niet meer op uit drukken (want dat werkt wel) maar aan werkt maar eens in de 100x induwen ofzo. Needless to say; ding staat dus 24/7 standby en gaat dus aan met de remote.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof