Fruity loops op MacBook met max 8gb ram mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVLYWAKA
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20-02-2018
Mijn vraag
Is het mogelijk om goed te werken met Fruity loops op een MacBook 13” retina met max 8gb ram geheugen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
MacBook pro retina 8gb

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De serum plug-in moet meerdere malen ingezet worden zonder evt glitches of haperingen.
Ik wil mogelijk een grote 480 gb SSD halen i.p.v. de 120 GB van nu.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royba
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-05-2021
Ben vrijwel zeker dat dit te doen moet zijn. Maar draai je Fruityloops op Bootcamp of via een andere manier. op een Macbook pro van 2011 liep het hier vloeiend met 8gb. Nu draai ik bootcamp op een 12 inch met 16gb ram en daar draait het ook lekker soepel op

MacBook Pro - iMac (24 inch M1) - Apple watch Series 6 44mm - iPhone 11 Pro Max - iPad mini - iPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57

nelizmastr

Goed wies kapot

RVLYWAKA schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:57:
Ik wil mogelijk een grote 480 gb SSD halen i.p.v. de 120 GB van nu.
Externe SSD gok ik? Standaard SATA of M.2 SSD's passen er niet in :)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:57

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je kan de demo downloaden en gaan testen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:49
nelizmastr schreef op zondag 18 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Externe SSD gok ik? Standaard SATA of M.2 SSD's passen er niet in :)
even schijfje wisselen gaat m niet zo snel worden bij een macbook ;)

of een cloudschijf maken en die toevoegen. Heb dat zo ook met mijn Stack-account gedaan. Toevoegen als netwerkschijf en bij internet altijd toegang tot mijn cloudschijf.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Je kunt voor MacBook Pro's aftermarkt SSD's kopen van OWC. De Aura Pro serie is er voor gemaakt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:57

nelizmastr

Goed wies kapot

koentjuh1987 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:49:
[...]

even schijfje wisselen gaat m niet zo snel worden bij een macbook ;)

of een cloudschijf maken en die toevoegen. Heb dat zo ook met mijn Stack-account gedaan. Toevoegen als netwerkschijf en bij internet altijd toegang tot mijn cloudschijf.
Euh, waar staat dat ik het over het wisselen van een schijfje heb? Ik geef zelf aan dat dat niet kan en dat je extern moet hebben (of wat jij zegt, in de wolkjes gaan kompjoeteren) ;)
CyBeR schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:50:
Je kunt voor MacBook Pro's aftermarkt SSD's kopen van OWC. De Aura Pro serie is er voor gemaakt.
Een 480GB kost dan ook "maar" $420 als je niet gelijk je huidige SSD wil weggooien O-)

[ Voor 21% gewijzigd door nelizmastr op 21-02-2018 16:57 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

nelizmastr schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Een 480GB kost dan ook "maar" $420 als je niet gelijk je huidige SSD wil weggooien O-)
Ja ik zei niet dat 't goedkoop was. Maar 't werkt wel; ik heb hier een Pro met zo'n SSD er in liggen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
CyBeR schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:50:
Moet je wel even vertellen dat het niet voor ELKE MacBook Pro momenteel beschikbaar is daar.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
nelizmastr schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:55:
[...]

Euh, waar staat dat ik het over het wisselen van een schijfje heb? Ik geef zelf aan dat dat niet kan en dat je extern moet hebben (of wat jij zegt, in de wolkjes gaan kompjoeteren) ;)

[...]

Ik heb toevallig vorige week voor 480GB net geen 290 euro betaald. Zoek even op "online mac" winkel op google en je krijgt een site waarin je je model kan opvoeren en de keuzes te zien krijgt.

Hij is wel iets trager dan de originele SSD maar die had de geest gegeven bij mijn mid-2012 MBPr vandaar dat ik voor dit alternatief heb gekozen. Origineel is helemaal belachelijk.
Pagina: 1