Toon posts:

[Win10] Tijdelijk account na systeemherstel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, Een aantal dagen geleden heeft mijn PC (uit zichzelf) een update voor windows10 gedaan. Daarna ondervond ik steeds problemen met opstarten, namelijk dat ik een zwart beeld hield. Na steeds enkele keren proberen, je hoorde wel een zacht pingeltje, lukte het soms wel en soms niet om in te loggen. Soms probeerde ik maar weer door de pc uit te zetten, waardoor er steeds internet pagina's hersteld moesten worden. Toen heb ik Ccleaner gedownload en die laten scannen en aanbevolen bestanden laten verwijderen.
Vervolgens waren de problemen niet over. Maar kreeg ik ineens de melding dat de PC problemen ging opsporen! Ik dacht nog: "dat is leuk, zou dat door de CCleaner komen?"... die had nog wel een melding: " dat er op de achtergrond werd doorgewerkt en dat ik het zou horen als er iets mis was "Daarna kreeg ik de melding dat er "Schrijffouten worden hersteld. dit kan meer dan een uur duren."
Daarna moest ik een systeemherstel doen. Meerdere keuzes, maar ik heb gekozen voor de optie waarbij alle documenten, foto's en e.d. behouden moesten blijven.
Toen kwam de melding dat het systeemherstel niet kon worden voltooid.
Daarna probeerde ik weer in te loggen en kreeg ik de melding dat er een tijdelijk profiel was aangemaakt. (Ik logde altijd in met een Microsoft profiel, want dat had ik zo ingesteld toen ik de pc in gebruik nam) Vervolgens zag ik dus helemaal geen eigen bestanden meer, alle foto's e.d. onzichtbaar. dat komt denk ik doordat ik onder een tijdelijk profiel werk? Wat moet ik doen om weer bij mijn bestanden te komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

Waarschijnlijk heb je ergens in je register een BAK file staan. Dit is je Temp profiel

https://support.microsoft...n-to-a-windows-vista-base

is voor vista maar geld ook voor w10.
De bak weghalen en je zou weer moeten kunnen inloggen met je normale profiel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 17:47
Door de op de link te klikken die @DarkSide je gegeven hebt. En de instructies op te volgen....

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 21:39

DarkSide

theres no place like ::1

Hoe bedoel je?
Heb je wel op de link geklikt??????

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, zie je dat blauwe stukje tekst? Dat is een hyperlink. Je kunt daar met de muis naar toe gaan en dan klikken. Vervolgens krijg je plots een nieuwe pagina met allemaal lettertjes. Deze staan in zo'n volgorde dat het woorden vormen die samen weer jou naar de juiste stappen moeten brengen.
Succes!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahha ja OKE, bedankt! Ik ga de instructies opvolgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Inhoudelijk is alles vooralsnog wel gezegd (net als dat het wel de bedoeling is om even door te klikken en -lezen :P ). Windows 10 is geen server-systeem. Ik verplaats je topic van SWS naar Windows Clients.

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 18-02-2018 20:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1