Hallo allemaal 
Vandaag wilde ik me router flashen met de Fork Merlin firmware.
Alleen dit verliep niet zo als gepland en is me router gebrickd.
Das natuurlijk niet zo leuk, maar dacht geen ramp.
Router in rescue mode gezet power led knipperde langzaam.
De ASUS Firmware Restoration programma gedraaid met een oude stock firmware file,
maar zonder succes. andere firmware gedownload maar ook dit zonder succes.
Krijg iederekeer een fout te zien tijdens het flashen (Aan het einde van het flash proces).

Andere PC's geprobeerd maar ook hier krijg ik de fout melding.
Als ik de router aansluit en ik ping er naar werkt dit wel gewoon.
Op de router blijft het Power led langzaam knipperen (Ook na aan/uit zetten) als of die blijft hangen in de rescue mode.
Heb naar mij idee van alles geprobeerd restte, opstarten en WPS ingedrukt houden om de NVRAM te legen maar ook allemaal zonder succes.
Vroeg me af of hier iemand enigszins nog een idee heeft om iets te proberen voor me.
Vandaag wilde ik me router flashen met de Fork Merlin firmware.
Alleen dit verliep niet zo als gepland en is me router gebrickd.
Das natuurlijk niet zo leuk, maar dacht geen ramp.
Router in rescue mode gezet power led knipperde langzaam.
De ASUS Firmware Restoration programma gedraaid met een oude stock firmware file,
maar zonder succes. andere firmware gedownload maar ook dit zonder succes.
Krijg iederekeer een fout te zien tijdens het flashen (Aan het einde van het flash proces).

Andere PC's geprobeerd maar ook hier krijg ik de fout melding.
Als ik de router aansluit en ik ping er naar werkt dit wel gewoon.
Op de router blijft het Power led langzaam knipperen (Ook na aan/uit zetten) als of die blijft hangen in de rescue mode.
Heb naar mij idee van alles geprobeerd restte, opstarten en WPS ingedrukt houden om de NVRAM te legen maar ook allemaal zonder succes.
Vroeg me af of hier iemand enigszins nog een idee heeft om iets te proberen voor me.