Ik doe een search doe op de volgende termen (zoeken op staat op inhoud): via usb 95
Dan lijkt hij alleen maar te zoeken op: usb 95
[
PS Ik was dus op zoek of er een topic was over het gebruik van USB op een mobo met een Via chipset onder Windows 95...
Owja, geen bijdehande opmerkingen over Onno's search (daar ga ik dus dadelijk wel zoeken) of dat ik Windows 98 moet installeren
Dan lijkt hij alleen maar te zoeken op: usb 95
Doe ik nu hetzelfde maar dan als zoekterm: test test1 test2Je zoekactie naar 'usb 95' leverde 144 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
Als je alleen zoekt op Via krijg je dit:Je zoekactie naar 'test test1 test2' leverde 7 resultaten op. Resultaten 1 - 7.
[
Kan het woord via soms ook in een SQL statment gebruikt worden en dat hij dit daarom niet pikt ???Er zijn geen, geen geldige of onvoldoende zoekgegevens ingevoerd. Ga terug en probeer het nogmaals.
PS Ik was dus op zoek of er een topic was over het gebruik van USB op een mobo met een Via chipset onder Windows 95...
Owja, geen bijdehande opmerkingen over Onno's search (daar ga ik dus dadelijk wel zoeken) of dat ik Windows 98 moet installeren