Ik ben 4 dagen geleden begonnen met rc5. Maar heb een vraagje. Als ik mijn wachtwoord opgestuurd wil krijgen, krijg ik een bericht dat ik binnen 10min opgestuurd krijg. Maar ik wacht al 4 dagen op mijn wachtwoord
Wat moet ik doen?
Probeer jezelf eens een mailtje te sturen en controleer het adres dat in de stats staat. Als je zeker weet dat dat klopt dan moet je Leto maar eens gaan pesten: ivo@distributed.net.
Alle gegevens kloppen wel. Ik geef wel een andere mailadres wel op.
Je moet minimaal 1 blokje opgestuurd hebben, voordat je in de lijst verschijnt.
Als je hier je e-mailadres invult, moet je je eigen gegevens vinden.
Selecteer onderaan Please email me my password.
In 't mailtje staat een link, zodat je rechtstreeks naar je eigen instellingen kan gaan. Of je gaat hierheen en je gebruikt de inloggegevens die in hetzelfde mailtje genoemd worden.
Als je hier klikt, kan je DPC joinen.
In 't mailtje staat een link, zodat je rechtstreeks naar je eigen instellingen kan gaan. Of je gaat hierheen en je gebruikt de inloggegevens die in hetzelfde mailtje genoemd worden.
Zover was ie al.[...] Selecteer onderaan Please email me my password.
En dat mailtje krijgt hij dus niet...In 't mailtje staat een link, zodat je rechtstreeks naar je eigen instellingen kan gaan.
Dat weet ik wel. Dat is mijn probleem ook nie. Ik krijg mijn wachtwoord niet toegemaildOp vrijdag 13 juli 2001 18:28 schreef Crack het volgende:
Je moet minimaal 1 blokje opgestuurd hebben, voordat je in de lijst verschijnt.
Controleer FF in je dnet.ini file, of je emailadres juist is (geen extra spatie of zo).
Welk emailadres gebruik je?
Welk emailadres gebruik je?
Alles klopte wel. Maar ik had geen hotmailadres opgegeven. Eerst tonymontana@private.as en nu m'n eigen hotmail. Hopelijk lukt 't nu wel.
Pagina: 1