libertel - vodafone ---> vodafone???

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-06 08:44
weet iemand of libertel nu helemaal over gaat naar de naam vodafone?

<offtopic>
wat moet je met dat zakje zand???? en zit er wel een schoon grond verklaring bij????
</offtopic>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:50

Exirion

Gadgetfetisjist

Ja, maar dat had je op genoeg plaatsen kunnen lezen. Vodafone is een grote maatschappij, en die wil in allen landen dezelfde naam gebruiken. Dus over een tijdje bestaat Libertel niet meer.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12985

Inderdaad, zoals Exirion al zegt, gaat Libertel in de toekomst Vodafone heten (ze heten nu officieel al Libertel-Vodafone).
Sinds de oprichting van Libertel in 1995 is Vodafone al groot aandeelhouder, en Vodafone (als ik me niet vergis de grootste mobiele telefonie provider van ter wereld) gaat nu blijkbaar alle providers die ze in verschillende landen bezitten samenvoegen onder 1 naam. Maar als je meer wilt weten vindt je vast wel wat op Vodafone.com. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhiKwadraat300
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-05-2023

PhiKwadraat300

Het zou wel JA.

Geplaatst door Joene - zaterdag 14 juli 2001 05:50

--------------------------------------------------------------------------------
Inderdaad, zoals Exirion al zegt, gaat Libertel in de toekomst Vodafone heten (ze heten nu officieel al Libertel-Vodafone).
Sinds de oprichting van Libertel in 1995 is Vodafone al groot aandeelhouder, en Vodafone (als ik me niet vergis de grootste mobiele telefonie provider van ter wereld) gaat nu blijkbaar alle providers die ze in verschillende landen bezitten samenvoegen onder 1 naam. Maar als je meer wilt weten vindt je vast wel wat op Vodafone.com.
:Z niks aan toe te voegen :Z

slotje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

Op zaterdag 14 juli 2001 06:11 schreef PhiKwadraat het volgende:

[..]

:Z niks aan toe te voegen :Z

slotje/
Niet op alle beantwoorde vragen moet een slotje hoor..alleen als er wat offtopic verder ge-ouwehoerd word. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCK
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 16:50

LCK

Wat ik wel bijzonder vind, is dat er op het schermpje van mijn GSM nog steeds "NL Libertel" staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 29 januari 2002 13:12 schreef LCK het volgende:
Wat ik wel bijzonder vind, is dat er op het schermpje van mijn GSM nog steeds "NL Libertel" staat >:)
Oude }:O

[topic=394018/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

[topic=394018/1/25]

gelieve daar verder te gaan :)

oeps Oprog was me allang voor sorry :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

^^^ & ^^^