Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai! First post!

Ik zit te azen op een nieuwe 15,4" MBP (2015). Specs en mogelijkheden zijn voor mij prima (ik heb deze momenteel ook als werkmachine), en ik vind het nu al een mooie prijs voor een goed werkpaard.

Heeft iemand hier echter een idee of dit model de komende tijd nog verder zal worden afgeprijsd? Dat zal bepalen hoe lang ik nog wil wachten om 'm aan te schaffen. Ik wil er ook niet naast grijpen als Apple opeens besluit om het model uit de schappen te halen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat.

Het blijft speculeren, en niemand kan vertellen wanneer er nieuwe modellen uitkomen, en wat er met de prijzen van de oude modellen gebeurt. Het advies is daarom altijd; als je het nodig hebt, koop het nu, wacht anders tot de nieuwe modellen uitkomen en beslis dan.

Aangezien er verder weinig discussie waarde aan dit topic hangt, gaat deze op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.