Dus ik probeer mijn oude laptop te verkopen op tweakers en marktplaats en ene PETER ging meteen accoord met de vraagprijs van €400 als eerste bod, en bieden kon vanaf €350. Op dit moment dacht ik nog "oh fijn." en ik stuur hem het volgende
"Beste Peter,
Ik ga akkoord met dit bod. Wilt u het ophalen of heeft u liever verzenden? Met verzending komt deze in de originele doos"
en PETER stuurt mij dit
"oke heb je PayPal als dat is wat ik zal u betalen met en je zal me helpen
om de laptop te sturen naar mijn zoon, die studeert in het Verenigd
Koninkrijk , want ik ben het te kopen voor hem als een geschenk, zal ik
voeg de verzendkosten , als je goed met mijn wijze van betaling terug naar
mij met uw PayPal-e-mail adres, ik hoop dat dit een echte post en niet
scam. Bedankt"
Ik vroeg hem om meer informatie. zijn volledige naam, naar welk adrese het verstuurd moet worden, en vanaf welk paypal adres het geld overgemaakt zal worden, wellicht kan ik zijn email googlen.
Zal ik gewoon afhaken en zeggen dat ik me er niet comfortabel bij voel, of is paypal protection iets wat daadwerkelijk zijn werk doet?
"Beste Peter,
Ik ga akkoord met dit bod. Wilt u het ophalen of heeft u liever verzenden? Met verzending komt deze in de originele doos"
en PETER stuurt mij dit
"oke heb je PayPal als dat is wat ik zal u betalen met en je zal me helpen
om de laptop te sturen naar mijn zoon, die studeert in het Verenigd
Koninkrijk , want ik ben het te kopen voor hem als een geschenk, zal ik
voeg de verzendkosten , als je goed met mijn wijze van betaling terug naar
mij met uw PayPal-e-mail adres, ik hoop dat dit een echte post en niet
scam. Bedankt"
Ik vroeg hem om meer informatie. zijn volledige naam, naar welk adrese het verstuurd moet worden, en vanaf welk paypal adres het geld overgemaakt zal worden, wellicht kan ik zijn email googlen.
Zal ik gewoon afhaken en zeggen dat ik me er niet comfortabel bij voel, of is paypal protection iets wat daadwerkelijk zijn werk doet?