Nederlandse videoserie Arduino voor beginners

Pagina: 1
Acties:
  • 925 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48
Omdat niet iedereen de Engelse taal even machtig is, ben ik begonnen met het maken van Nederlandstalige video tutorials voor beginners in de wereld van Arduino. Je begint met een knipperend LED en dat wordt opgebouwd naar werken met een LCD scherm etc. Op dit moment heb ik 11 lessen klaar.

Bij alle lessen lever ik de Arduino code en links naar de benodigde onderdelen op o.a. Ebay

Om ook doven en slechthorende een hand te bieden ben ik begonnen met het maken van ondertitels. Omdat dit erg tijdrovend is zijn deze nu alleen voor de eerste drie lessen beschikbaar.

Mijn idee is om later complete projecten te gaan uitleggen zoals eigen videogame, weerstation etc.

Dit Youtube kanaal is te vinden op YouTube: Bas on Tech - Nederlands of http://BasOnTech.nl

[ Voor 6% gewijzigd door basvdijk1647 op 17-02-2018 20:56 . Reden: link aangepast ]

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ook goed te verstaan. Beter dan sommigen die engels proberen, en dan vrjiwel niet zijn te verstaan.
Ook een lekker korte intro, sommigen hebben intro's van 30 seconden, en dat is irritant,

Kijk ook eens naar de video's van Bart Venneker, veel elektronica, maar ook geregeld arduino zaken YouTube: Bart Venneker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvdijk1647
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-08 16:48
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:42:
Leuk, ook goed te verstaan. Beter dan sommigen die engels proberen, en dan vrjiwel niet zijn te verstaan.
Ook een lekker korte intro, sommigen hebben intro's van 30 seconden, en dat is irritant,
Thanks, ik probeer zo kort en bondig uit te blijven leggen om het niet te laten vervelen. In de wat nieuwere video's heb ik ook een sectie "uitdaging" toegevoegd. Hier geef ik enkel wat hints en zou je met de kennis tot dat in staat moeten zijn de uitdaging zelf te maken. Kom je er niet uit dan staat de code op Github :)
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 23:42:
Kijk ook eens naar de video's van Bart Venneker, veel elektronica, maar ook geregeld arduino zaken YouTube: Bart Venneker
Leuk kanaal! Thanks voor de tip

Ontwikkelaar van de Drammer whisky app voor Android en iOS / arduino-lessen.nl / blender-lessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ondanks de informatieve insteek valt dit toch onder promotie. Hebben we dus liever geen apart topic voor.
Je zou wel de topicstarter van het Arduino topic een berichtje kunnen sturen, wellicht kunnen ze hem daarin opnemen.

Dit topic is gesloten.