Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik.heijink
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-06 08:53
Mijn vraag

Hoi, ik heb een Palit GeForce GTX 1050 Ti Dual OC. met een +150mhz in msi afterburner wilt de kaart draaien op 2136mhz. Nou zou ik graag willen of dit veel is of gemiddeld? want ik zie dat de kaart maximaal 67graden word. ik zou hem graag wat verder willen pushen maar +160mhz crasht direct. is er een manier om hem wat meer voltage te geven?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10
MSI afterburner
Palit GeForce GTX 1050 Ti Dual OC
CPU ryzen 1500x
balistix 2x4GB ram 2600. overclocked naar 2800.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb iets gelezen over een custom voltage/boost curve?

Beste antwoord (via erik.heijink op 18-02-2018 08:21)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
Eren schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:23:
Elke kaart heeft een andere limit sommige kunnen verder dan andere dit is blijkbaar de limit van je kaart :). En je zou wel een costum bios moeten moeten vinden die de limit van de voltage afhaalt.
Custom bios in deze generatie is er niet voorals nog zijn deze te goed encrypten door Nvidia.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
2136 is al heel erg hoog. En zolang er nog geen voltmods zijn zal je ook niet hoger komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-06 15:52

Eren

Boss of this gym

Elke kaart heeft een andere limit sommige kunnen verder dan andere dit is blijkbaar de limit van je kaart :). En je zou wel een costum bios moeten moeten vinden die de limit van de voltage afhaalt.

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik.heijink
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-06 08:53
@TRAXION Ik dacht al dat het erg hoog was _/-\o_ . maar doordat hij nog niet te heet word vroeg ik me af of het mogelijk was het voltage te verhogen, niet dus. helaas. bedankt voor je reactie

@ErenIT Ik snap dat elke kaart een andere limit heeft, en dat is inderdaad wat ik eigenlijk wilde doen. het voltage op de een of andere manier nog wat verhogen omdat er nog temperatuurheadroom over is. :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• TRAXION
Eren schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 21:23:
Custom bios in deze generatie is er niet voorals nog zijn deze te goed encrypten door Nvidia.