| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600X Tray | € 208,50 | € 208,50 |
| 1 | MSI X370 Gaming Pro Carbon AC | € 180,22 | € 180,22 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 D5 6G (rev. 2.0) | € 373,95 | € 373,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 42,55 | € 42,55 |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | TP-Link Archer T4UH V2.0 | € 35,58 | € 35,58 |
| 1 | LG 25UM58-P Zwart | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Logitech Z200 Zwart | € 27,97 | € 27,97 |
| 1 | Phanteks Enthoo Luxe Multicolor LED Strip 2 meter | € 19,51 | € 19,51 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Cooler Master Masterkeys Pro L - RGB (Cherry Red) | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | G.Skill Ripjaws MX780 RGB | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/16 | € 133,50 | € 133,50 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 95,59 | € 95,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.615,38 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze pc zou ik hoofdzakelijk gaan willen gamen. Daarnaast wil ik ook nog word en powerpoint gebruiken voor school. Ik ben niet van van plan om videos te gaan bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil graag dat deze pc rond de 1650 euro gaat kosten inclusief randapparatuur. 1650 euro is echter wel het absolute maximum.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat de voeding wel goed genoeg is voor sit systeem en voor zover ik weet is alles compatibel met elkaar. Ik ben echter niet helemaal zeker of het wel met de kabels uitkomt(heb ik wel genoeg aansluitingen?), maar ik denk van wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil sowieso een videokaart van Nvidia, want die zijn naar mijn mening de beste. Als CPU heb ik nu een RYZEN, maar ik sta open voor betere Intel alternatieven. Verder maakt het mij niet uit welk merk ik voor wat gebruik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel graag dat mijn PC niet al te luid gaat worden. Een beetje geluid vind ik niet erg als het maar niet opvalt. Mijn uitgekozen case is ook geluiddempend, dus dit zal verder geen probleem hoeven zijn. Ik denk dat ik een voeding heb die goed genoeg is, maar als je daar anders over denkt mag ik dat graag horen. Ik wil graag wlan gebruiken voor dit systeem, omdat die op een plek gaat staan die veel te ver weg is van de router om een internetkabel te gebruiken. Ik ben ervan op de hoogte dat bedraad veel sneller is dan draadloos, maar het zal nu even zo moeten zijn. En nog 1 dingetje: Hoe meer RGB hoe beter! Dat vind ik estetisch gewoon heel erg mooi.
Ga je overklokken?
Ik ben wel van plan te gaan overclocken, betere prestaties dus waarom niet. De koeler die ik heb gekozen blijkt wel geschikt te zijn voor overclocken, maar ik sta altijd over voor betere alternatieven. Ik wil echter wel dat de koeler een beetje bij de rest van de build past.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van deze build. Wat zou jij anders doen en wat zou er nog beter kunnen? Zijn er andere onderdelen die wellicht betere prestatie kunnen leveren voor dezelfde prijs of zelfs voor een lagere prijs? Ik wil natuurlijk ook dat de build er uiteindelijk zo mooi mogelijk uit gaat zien, dus daar aub wel rekening mee houden. Oh ja en RGB vind ik ook wel leuk om te hebben.
Ik hoop dat ik jullie nu genoeg info hebben. Als er nog iets is dat je wilt weten, stel gerust een vraag.
Alvast bedankt voor jullie reacties!