Mijn vraag
Hallo,
W10
Ik deed net mijn computer aan en ik kwam uiteraard op het lockscreen. Ik druk op Enter en tik mijn wachtwoord in en druk daarna op inloggen.
Ik zie dan ongeveer 0.2 seconde lang in het midden van het beeld 'Even geduld...'
Daarna springt het beeldscherm op zwart en kom ik weer op het lockscreen. Dit herhaald zich de hele tijd weer.
iemand ervaring hiermee en/of heeft een oplossing?? DANKU
5 minuten later gebeurde dit:
Ik heb hem eerst even opnieuw opgestart zonder SHIFT en daarna proberen in te loggen met goede wachtwoord.
nu stond er ongeveer 4 seconde lang 'Éven geduld...'
Nu ben ik op het startscherm en de achtergrond is grijs en de taakbalk gaat om de seconde weg en komt weer terug. ik kan nergens op klikken behalve CTRL+ALT+DELETE
Relevante software en hardware die ik gebruik
Medion PC(van de Aldi)
zover ik weet:
Intel Core i5
GTX 760
16 gb ddrr3 RAM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de hele tijd dit herhaald
Hallo,
W10
Ik deed net mijn computer aan en ik kwam uiteraard op het lockscreen. Ik druk op Enter en tik mijn wachtwoord in en druk daarna op inloggen.
Ik zie dan ongeveer 0.2 seconde lang in het midden van het beeld 'Even geduld...'
Daarna springt het beeldscherm op zwart en kom ik weer op het lockscreen. Dit herhaald zich de hele tijd weer.
iemand ervaring hiermee en/of heeft een oplossing?? DANKU
5 minuten later gebeurde dit:
Ik heb hem eerst even opnieuw opgestart zonder SHIFT en daarna proberen in te loggen met goede wachtwoord.
nu stond er ongeveer 4 seconde lang 'Éven geduld...'
Nu ben ik op het startscherm en de achtergrond is grijs en de taakbalk gaat om de seconde weg en komt weer terug. ik kan nergens op klikken behalve CTRL+ALT+DELETE
Relevante software en hardware die ik gebruik
Medion PC(van de Aldi)
zover ik weet:
Intel Core i5
GTX 760
16 gb ddrr3 RAM
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de hele tijd dit herhaald
[ Voor 24% gewijzigd door IhsanTuzla op 17-02-2018 17:51 ]