Ik heb een baan sollicitatie in Luxemburg, logistiek medewerker in een multinational bedrijf.
Ik ben 26 jaar, WO, stage, 4 jaar werkervaring. Ik ben vrijgezel, heb geen auto en mijn doel is om er financieel op voortuit te gaan.
Ik weet dat het een klein land is en dat het ¨saai¨ is, maar ik kom daar met de pure intentie om 2-3 jaar te werken en dan mijn volgende stap te maken. Ik vind het niet erg om op een kamer te wonen. Motivatie is puur financieel.
Ik verdien momenteel 39.000 Bruto / ongeveer 2400 netto per maand.
Ik heb gelezen dat de salarissen hoger zijn, maar dat het daar ook duurder is.
Wat is een normaal salaris voor iemand met mijn ervaring?
Ik las dat 1900 Bruto is minimum loon voor een ¨unskilled worker¨ en 2300 Bruto voor een ¨skilled worker¨
Is een salaris van 50.000 Bruto realistisch?
Ik ben 26 jaar, WO, stage, 4 jaar werkervaring. Ik ben vrijgezel, heb geen auto en mijn doel is om er financieel op voortuit te gaan.
Ik weet dat het een klein land is en dat het ¨saai¨ is, maar ik kom daar met de pure intentie om 2-3 jaar te werken en dan mijn volgende stap te maken. Ik vind het niet erg om op een kamer te wonen. Motivatie is puur financieel.
Ik verdien momenteel 39.000 Bruto / ongeveer 2400 netto per maand.
Ik heb gelezen dat de salarissen hoger zijn, maar dat het daar ook duurder is.
Wat is een normaal salaris voor iemand met mijn ervaring?
Ik las dat 1900 Bruto is minimum loon voor een ¨unskilled worker¨ en 2300 Bruto voor een ¨skilled worker¨
Is een salaris van 50.000 Bruto realistisch?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2018 17:35 ]