Software weg in Google Play

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-08 19:54
Mijn vraag

nadat ik op mijn smartphone een fabrieksinstelling had gedaan kwam ik er achter dat mijn app welke ik gebruik om de IP Cam aan te sturen niet meer terug kan vinden in Google Play. Normaal staat hij in mijn bibliotheek na fabrieks instelling, maar helaas is hij verdwenen. Maar omdat ik hem al jaren in gebruik heb en er op de buitenkant van de camera geen merk en model nummer staat kan ik niet op internet zoeken. Heeft iemand Idee hoe ik mijn probleem kan oplossen om goede app te vinden om de IP Camera weer te kunnen gebruik

Ben

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Om te achterhalen wat voor camera je mee te maken hebt zou je kunnen proberen het MAC adres te achterhalen en daaruit te herleiden wie de fabrikant is. Hopelijk kom je daar wat verder mee!

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
Op de sticker onderop op de camera staat HUA SHI model HS-IPW2

heb op internet gezocht en kan echt niks vinden. Zal proberen wat jij zij met mac adres

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
Nee die is het niet! waarom kan ik hier geen foto plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

benkenks1 schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 17:12:
Nee die is het niet! waarom kan ik hier geen foto plaatsen?
Omdat de zoekfunctie niet werkt? Je hebt karma nodig voor een T.net fotoalbum maar het is absoluut mogelijk om gewoon een foto te linken naar elke andere URL middels
code:
1
[img]http://doe-eens-een-site.com/plaatje.jpg[/img]

Neemt niet weg; als de software niet meer in je Library staat (dus niet onder Installed maar ALL), dat de app best eens is weggehaald uit de Store en niet meer geinstalleerd kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 17-02-2018 17:15 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Heb je nog een ander apparaat waar de app geïnstalleerd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
Helaas niet, normaal bljft het bij google play in de bibliotheek staan. Maar daar staat hij niet meer. Heb bij Banggood nieuwe ip cam besteld voor 14 euro. Die is nieuwer als deze dus kan mooi ermee stoeien. Ik gebruik de webcam om mijn hond in e gaten kunnen houden als ik weg ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe "vaak" kijk je naar die camera als je bv. op je werk bent? Wat als nou 10 seconden nadat jij gekeken hebt de hond iets doet wat niet mag (bv. bank slopen, vuilnisbak omgooien en opvreten etc...)

Spring je dan in de auto om de hond een afstraffing geven, of wacht je tot je thuis bent?
Nou, dan zie je heus wel dat de bank kapot is, en je weet heus wi het gedaan heeft. Heb je daarvoor de camera nodig?

trouwens, tijdens de honden cursus hebben ze ons geleerd, dat een afstraffing METEEN (binnen 4 seconden) moet volgen op slecht gedrag. Als dat later is, is de hond dat vergeten. Want wat gebeurt er nu:

baasje komt thuis
Hond dolblij
Hond krijgt afstraffing
Hond snapt niets hiervan
Hond begint onzeker te worden, en gaat blaffen als baasje er niet is, en kan vals worden.

ik denk niet dat dát de bedoeling is van de camera.

Maar dat was even offtopic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
Hond heeft nog nooit afstraffing gehad. Kan goed dag alleen zijn. Maar als ik kijk en hij zit voor de deur. Dan bel ik buurvrouw en die laat hem dan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
En waar ik camera voor wil gebruiken is ook absoluut niet van belang. Zeker hoort deze discussie over waar ik hem voor gebruik niet hier op de topic. Sorry

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 19-02-2018 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:29
Het merendeel van de camera's zijn met tinyCam te bekijken. Werkt deze app niet met jouw camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benkenks1
Zal proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@benkenks1 op Tweakers wordt net iets meer eigen inzet verwacht dan je nu hebt laten zien, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Wat heb je zelf al geprobeerd, gevonden en gedaan en waarom lukt het niet?

@de rest: Het is niet heel relevant / interessant om te discussiëren over het doel van de IP-cam, laat dat dan ook achterwege.

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 19-02-2018 09:47 ]

Pagina: 1