Hi,
Vanochtend zette ik mijn PC aan maar had helaas geen video-ouput. De computer lijkt wel aan te staan, alle ventilatoren, ook die van de GPU, draaien. Het lampje van de harddisk brand ook. De PC lijkt dus gewoon te booten.
Wat ik geprobeerd heb:
- Monitor aangesloten op andere computer, deze blijkt te werken.
- Andere monitor aangesloten op PC, deze werkt ook niet.
- Bios geflashed (zowel batterij als jumper geprobeerd)
- 2 Geheugen-repen een voor een gecontroleerd.
- Alle kabels gecontroleerd
Maar niets helpt, er verschijnt geen video output. Heb helaas niet direct een andere videokaart liggen om te controleren of het daaraan ligt. Ik merkte de laatste tijd overigens ook een haperende start van de PC, booten en na twee seconden viel hij dan uit. Hebben jullie een idee wat ik nog zou kunnen controleren of waar het aan zou liggen?
Alle hulp is welkom.
bvd
Joost
Vanochtend zette ik mijn PC aan maar had helaas geen video-ouput. De computer lijkt wel aan te staan, alle ventilatoren, ook die van de GPU, draaien. Het lampje van de harddisk brand ook. De PC lijkt dus gewoon te booten.
Wat ik geprobeerd heb:
- Monitor aangesloten op andere computer, deze blijkt te werken.
- Andere monitor aangesloten op PC, deze werkt ook niet.
- Bios geflashed (zowel batterij als jumper geprobeerd)
- 2 Geheugen-repen een voor een gecontroleerd.
- Alle kabels gecontroleerd
Maar niets helpt, er verschijnt geen video output. Heb helaas niet direct een andere videokaart liggen om te controleren of het daaraan ligt. Ik merkte de laatste tijd overigens ook een haperende start van de PC, booten en na twee seconden viel hij dan uit. Hebben jullie een idee wat ik nog zou kunnen controleren of waar het aan zou liggen?
Alle hulp is welkom.
bvd
Joost