Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Daar heb ik mijn telefoon ook gehaald destijds, en met de klantenkaart van hun krijg je nog es 10% korting op alles...
Leuke zaak.
.... Ik weet het ook niet
Inderdaad leuke zaak, aardige mensen maar ik heb geen klantenkaart gezien terwijl ik daar ook mijn 3210 gekocht hadOp vrijdag 13 juli 2001 20:20 schreef mbvisiontt het volgende:
Daar heb ik mijn telefoon ook gehaald destijds, en met de klantenkaart van hun krijg je nog es 10% korting op alles...Leuke zaak.
hmmz, indeed
hmmz ok danOp zaterdag 14 juli 2001 11:32 schreef BAZZA het volgende:
[..]
Nu weer wel
HAHA, als telfortOp vrijdag 13 juli 2001 17:46 schreef ALH het volgende:
Ik heb gister een 8210 i.c.m. een Telfort Clarity 180 abbo gehaald, en nu krijg je de 1e 4 maanden gratis abbo dus ben je volgens mij nog goedkoper uit als met een clarity 120
Erg fijne telefoon ook (had eerst 3210)
Bovendien heb ik geen aansluitkosten betaald
prima ontvangst hier hoor.. (Apeldoorn)Op zaterdag 14 juli 2001 17:21 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
HAHA, als telfortnu ook nog ontvangst had was het helemaal mooi
Maar ja, zodra je de bewoonde wereld uitgaat dan is ontvangst wel iets minder, alleen kpn en libertel zijn daar beter in.
Ik kan hier indien nodig ook op Libertel netwerk hoor, en ik heb bij beide vol bereikOp zaterdag 14 juli 2001 17:21 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
HAHA, als telfortnu ook nog ontvangst had was het helemaal mooi
(Eindhoven)
Verwijderd
Was die Nokia 8210 gratis bij dat Telfort 180 abbo ? was dat een 1 jaar abbo of 2 jaar 
Welke Phonehouse was dat ?
Hierin Amsterdam vragen ze bij een 1 jaar 180min Telfort abbo nog fl 280 voor die Nokia
Hierin Amsterdam vragen ze bij een 1 jaar 180min Telfort abbo nog fl 280 voor die Nokia
ja libertel heeft ze contract met telfort verbroken en klanten hebben al bericht gehad dat de netwerk hier en daar geen bereik meer heeft vanaf en bepaalde datum..(kennis had die brief gehad)
Hij koste nog 249,-- piekOp vrijdag 20 juli 2001 11:26 schreef BAZZA het volgende:
Was die Nokia 8210 gratis bij dat Telfort 180 abbo ? was dat een 1 jaar abbo of 2 jaar
Bij 1 jarig clarity 180 abbo + 4 maanden gratis...
Niks van gezienOp vrijdag 20 juli 2001 11:44 schreef Kev0867 het volgende:
ja libertel heeft ze contract met telfort verbroken en klanten hebben al bericht gehad dat de netwerk hier en daar geen bereik meer heeft vanaf en bepaalde datum..(kennis had die brief gehad)
Pagina: 1