Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aranor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik overweeg een X-BOOK 15CL71 van BTO te kopen, maar ik maak me een beetje zorgen over hoe mooi en degelijk de behuizing, het toetsenbord en mousepad (etc.) zijn. Ik lees in reviews dat het niet al te best is, maar ik zou het graag toch even persoonlijk bekijken om te kijken of ik het acceptabel vind. Bij BTO moet je dan echter (op afspraak) langs in IJsselstein, en dat vind ik niet echt handig.

Ik vroeg me af of er laptops zijn met een soortgelijke behuizing als deze BTO, die ik gewoon bij de plaatselijke computerwinkels zou kunnen bekijken. (Meer meningen over BTO, of andere suggessties zijn ook welkom.) Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:28
Wij werken op de zaak met bto laptops, maar zou het niet aanbevelen wanneer je een mooi, degelijk apparaat wilt kopen.

De behuizing is niet heel solide, de touchpads zijn matig, evenals het toetsenbord.
Reden waarom wij hiermee werken is de mogelijkheid voor configuratie. Wanneer dit belangrijk voor je is, is dit een goede keuze. Anders zou ik zeker voor een ander merk kiezen.

Ook hebben m'n collega's en ik veel last van bsod's (verschillende redenen) en dat de fan vaak en hard staat te blazen. Heel irritant.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aranor
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-02-2024
Bedankt voor je antwoord. Ik denk dat ik maar niet voor een BTO ga deze keer...