Toon posts:

PC stats en het spelen van PUBG

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerlijk gezegd niet heel veel verstand van pc's en heb er 1 in 2009 laten bouwen om mee te gamen en te downloaden. Ik wilde laatst PUBG gaan spelen maar kwam erachter dat ik 32bit had en 64bit nodig had.
Geen probleem dan koop ik die, maar ik ben heel benieuwd of de rest van mijn pc niet verouderd is en ik upgrades moet doen/onderdelen moet vervangen.

Zo zag ik bijvoorbeeld dat het spel op low quality 6GB Ram nodig heeft, mijn pc heeft er zelfs maar 4. Ik heb echter wel een ssd kaart waar ik Windows op kan installeren maar ik weet niet of dit mee telt en hoeveel RAM dit is.

Mijn stats:

Processor: Intel Core (TM)2 Quad CPU Q8400 @2.66 GhZ 2.67 Ghz
RAM 4GB
32bit
Videokaart: ATI Radeon HD 4800 series

Kan ik simpelweg windows 7 of 10 64bit kopen en mijn RAM geheugen verhogen en zou dit dan voldoende moeten zijn bv?

Sorry als ik te weinig info heb gegeven, anders hoor ik het graag. Zoals gezegd heb ik beperkte kennis van pc's.

Bij deze alvast dank voor jullie hulp _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je pc is zo oud dat je beter een nieuwe kan aanschaffen voor pubg

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je videokaart is 3 series jonger dan de minimum vereiste. Combineer dat met een processor die ook ver onder de maat is (hij heeft wel meer cores dan een i3 4340, het aantal threads is gelijk en de clockspeed is veel lager en daarnaast is er ook weer het procedee en leeftijdsverschil). Daarnaast staat PUBG bekend als een game die resources vreet, dus ik zou een stuk boven de minimum gaan zitten. Helaas zit je huidige systeem er flink onder, niet alleen op RAM dus.

Daarom denk dat als je het uberhaupt wilt spelen je zowel je GPU, als je RAM als je CPU moet upgraden. Voor de CPU upgrade heb je ook een nieuw moederbord nodig. Oftewel, bijna een compleet nieuwe PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:35
En de meeste voedingen zijn ook na 8 jaar wel aan vervanging toe. Kasten zijn de afgelopen 8 jaar ook flink stuk "beter" geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was inmiddels ook al verder aan het zoeken en ik laat een nieuwe pc bouwen.

Dank voor de reply heren!