Dag medetweakers
Mijn laptop is ondertussen iets meer dan 5 jaar oud, vreemde geluiden zijn af en toe al te horen het beeld valt soms eens weg en echt vloeiend werkt het systeem niet meer sinds Windows 10 (ik vermoed door hardware compatibiliteit). Daarom ben ik op zoek naar een nieuw systeem.
Wat doe ik vooral met mijn pc:
- Browsen (met minstens 10 tabs open
)
- Wat coderen in Visual studio + SQL management studio
- Af en toe eens een game League of Legends spelen
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro voor ogen (scherm inbegrepen). Hardware die ik reeds heb is toetsenbord/muis en HDD.
Zelfs heb ik dit systeem samengesteld:
Ik heb gekozen voor een 29" monitor omdat dit groot genoeg zou moeten zijn om meerdere vensters naast elkaar te plaatsen zonder 2 monitoren te moeten aanschaffen. Na wat Google werk zag ik dat 29" ook aangeraden wordt (boven 34") bij een 2560x1080 resolutie.
Graag had ik van jullie feedback gehad over de compatibiliteit van de componenten (werkt alles goed samen), voldoet deze build voor hetgeen ik ermee wens te doen? Ander tips/opmerkingen zijn ook steeds welkom.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Thomas
Mijn laptop is ondertussen iets meer dan 5 jaar oud, vreemde geluiden zijn af en toe al te horen het beeld valt soms eens weg en echt vloeiend werkt het systeem niet meer sinds Windows 10 (ik vermoed door hardware compatibiliteit). Daarom ben ik op zoek naar een nieuw systeem.
Wat doe ik vooral met mijn pc:
- Browsen (met minstens 10 tabs open
- Wat coderen in Visual studio + SQL management studio
- Af en toe eens een game League of Legends spelen
Ik heb een budget van ongeveer 700 euro voor ogen (scherm inbegrepen). Hardware die ik reeds heb is toetsenbord/muis en HDD.
Zelfs heb ik dit systeem samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 158,70 | € 158,70 |
1 | ASRock AB350M | € 63,55 | € 63,55 |
1 | NZXT S340 Wit | € 63,95 | € 63,95 |
1 | LG 29UM59-P Zwart | € 192,39 | € 192,39 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT8G4D30AETA | € 95,- | € 95,- |
1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 54,95 | € 54,95 |
1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 75,53 | € 75,53 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,07 |
Ik heb gekozen voor een 29" monitor omdat dit groot genoeg zou moeten zijn om meerdere vensters naast elkaar te plaatsen zonder 2 monitoren te moeten aanschaffen. Na wat Google werk zag ik dat 29" ook aangeraden wordt (boven 34") bij een 2560x1080 resolutie.
Graag had ik van jullie feedback gehad over de compatibiliteit van de componenten (werkt alles goed samen), voldoet deze build voor hetgeen ik ermee wens te doen? Ander tips/opmerkingen zijn ook steeds welkom.
Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Thomas