Scissor switch keyboard aanraders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfehy
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-09-2022
Mijn vraag
Ik ben opzoek naar siccosor switch toetsenborden. Ik hou van platte toetsenborden zoals laptops en gebruik dat type het liefst voor alles.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb nu een k740 maar deze heeft 1 GROOT probleem dat na contact op te nemen met logitech een nieuwe "feature" is op de nieuwere modellen die het gebruik zou moeten "verbeteren".

De feature is namelijk: als je de spatiebalk indrukt mag je max nog 1 extra toets indrukken. Bij het indrukken van meerdere worden deze toetsen niet opgepakt. Dit maakt het met andere woorden nutteloos in games en meeste software die ik gebruike omdat al men shortcuts niet meer werken.

Daarom is deze teruggestuurd.

Nu zou ik graag een paar aanraders hebben die goed zijn en me toe laat om mijn programma's te gebruiken.

Max budget is 100€.

En neen ik ben niet geinteresseerd in een mechanisch toetsenbord. Ik heb er hier verschillende en ik gebruik veel liever de scissor switches.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Prima dat je niet nog mech wilt, maar je begrijpt dan hopelijk wel dat de 'feature' die je noemt van de k740 een beperking in de techniek is en andere toetsenborden met scissor switches hetzelfde kunnen hebben.

Wil je aankoop advies, dan had je dit topic in het daarvoor bestemde forum moeten maken, namelijk Componenten Aankoopadvies.
Het is daarbij ook handig om eerst zelf wat uit te zoeken, dus kom met een shortlist van de pricewatch, want er staan te veel om stuk voor stuk te noemen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfehy
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-09-2022
Logitech heeft in 2014 al hun illuminated keyboards geupdate met anti ghosting waarin specifiek vermeld staat dat ctrl+shift+w niet meer werkt. Dit artikel is zo ver gestopt dat het bijna onmogelijk is om te vinden. Ik ben gestopt met te zoeken naar een scissor switch keyboard omdat alles dat ik vind gewoon zo lage kwaliteit is dat bij bijna iedereen de keyboards kapot gaan na een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Inderdaad, aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersteven2001
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 21:57
Ik gebruik de Cougar 200K. backlighting, geen ghosting, superstil en kost maar een fractie van een ander toestenbord. Aanrader!

https://cougargaming.com/us/products/keyboards/200k/

ik heb hem inderdaad ook vervangen na 3 jaar. wegens de W key die stuk gegaan is.

Aan de andere kant kan je voor 30€ per 200k al 9 jaar verder met jouw budget.

[ Voor 49% gewijzigd door Supersteven2001 op 18-02-2018 12:55 ]