Mijn vraag
...
Beste tweaker, ik krijg enkel geluid uit mijn rechter speaker, de linker is heel vaag op de achtergrond aanwezig.
Is dit een bekend probleem?
Ik heb de service manual gedownload,
Nu had ik graag geweten waar het probleem zich mogelijk kan situeren. In de amp? Kan het een condendator zijn. Of iets dergelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ik heb een jaar avondschool elektronica (ervaring)
Dus het zou een kleine overwinning betekenen als ik dit probleem met een of meerdere forumleden kon tackelen
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Uiteraard de speakers gewisseld. Daar ligt het probleem niet.
Met de multimeter gekeken of er een condensator gek doet. Op zich nog niks kunnen constateren.
Morgen met de oscilloscoop proberen te meten. Het gaat de eerste keer zijn dat ik daarmee werk dus iedere raad is welkom!!!
Dank bij voorbaat, john
...
Beste tweaker, ik krijg enkel geluid uit mijn rechter speaker, de linker is heel vaag op de achtergrond aanwezig.
Is dit een bekend probleem?
Ik heb de service manual gedownload,
Nu had ik graag geweten waar het probleem zich mogelijk kan situeren. In de amp? Kan het een condendator zijn. Of iets dergelijk?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Ik heb een jaar avondschool elektronica (ervaring)
Dus het zou een kleine overwinning betekenen als ik dit probleem met een of meerdere forumleden kon tackelen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Uiteraard de speakers gewisseld. Daar ligt het probleem niet.
Met de multimeter gekeken of er een condensator gek doet. Op zich nog niks kunnen constateren.
Morgen met de oscilloscoop proberen te meten. Het gaat de eerste keer zijn dat ik daarmee werk dus iedere raad is welkom!!!
Dank bij voorbaat, john