Toon posts:

120hz probleem ingame

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo allemaal.
Ik heb een probleem ivm mijn notebook. Het is een btonotebook met een integerated hd gfx 4600 van intel en hij heeft ook een 780gtx m erin zitten. Ik heb mijn oude samsung 2233rz monitor bovengehaald om hem aan te sluiten aangezien dat oud ding wel 120hz heeft. Ik had hem eerst aangesloten via een dvi single link naar hdmi 1.4 maar kreeg maar 60hz max. Toen ik hem aansloot via dvi dual link naar displayport 1.2 kreeg ik ook maar max 60hz. Ik kan het nergens aanpassen. Welke kabel is hiervoor nodig om mee als 60hz te krijgen op 1280x1024?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle drivers geupdate, verschillende kabels geprobeerd maar niets helpt. |:(

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welk van jouw 2 videokaarten kan de resolutie & refresh aan die je wil hebben?

Ik snap je vraag niet; HDMI & DP geven 60Hz en daarna vraag je welke kabel je nodig hebt voor 1024p60?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:43
MAX3400 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:43:
Welk van jouw 2 videokaarten kan de resolutie & refresh aan die je wil hebben?

Ik snap je vraag niet; HDMI & DP geven 60Hz en daarna vraag je welke kabel je nodig hebt voor 1024p60?
Ik gok dat 'ie 'meer dan 60hz' probeerde te zeggen, waar nu 'mee als 60hz' staat ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:44:
[...]

Ik gok dat 'ie 'meer dan 60hz' probeerde te zeggen, waar nu 'mee als 60hz' staat ;)
Ik bedoelde idd meer te zeggen ipv mee haha. Ik las dat een dvi dual link active adapter ervoor kan zorgen dat ie wel 120hz haalt? Ik weet niet als het klopt want ken er niet zoveel van. Vraag me af of het uberhaupt mogelijk is om meer al 60hz te halen?