Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
effe voorstellen, mijn naam is Guy
ben hier nieuw en heb een vraag.
ik heb in mijn kelder een powerline gekoppeld aan mijn router zodoende ik internet heb in mijn garage, daar heb ik een 2e powerline waarop een router is gekoppeld.
nu heb ik een tijdje geleden een beveiligingscamera aangeschaft en die wil ik ook vanop mijn werk bekijken, beeld heb ik wel op de monitor, de dvr is aangesloten op de router.
heb een app van de leverancier op mijn iPad en iPhone, en daar wringt het schoentje al en kan niet verder.
iemand raad hiermee, dan hoor ik het graag, alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Welke camera heb je? Alle cams hebben een webinterface waar je live kunt kijken. VPN naar huis en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Andersom; grote kans dat je de IP-camera niet ontsloten hebt via portforwarding en/of firewalling op de router en dus mogelijk niet direct met je app de stream kan zien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor verbindingssnelheid haal je uberhaupt met je powerline adapters? Soms werkt het prima, maar vaak is het ook te weinig om bijvoorbeeld een camerastream door te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
merk camera staat er niet op,er staat enkel de naam en het logo van de leverancier op.
Zhuhai Raysharp Technology Co is wat ik te zien krijg met ip scanner voor mac.
wat de verbindingssnelheid betreft zit ik tussen de 60 en 100 mbps.
portforwarding heb ik nog niet gedaan, ben hier een leek in, waar moet ik forwarden (router in de garage en of de modem in de kelder?)