Toon posts:

HELP!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij helpen????????
IK zit met een groot probleem met mijn 3D kaart.
ik heb een Geforce 2 MX en doet het goed.
maar als ik mijn favorite spel( UNREAL TOURNAMENT ) wil gaan spelen dan gaat het helemaal mis. in het begin moet ik kiezen voor de soort video kaart die ik wil gebruiken:
software rendering of direct 3D word aangeraden maar als ik 1 van de 2 probeer dan gaat het mis ik hoor UT gewoon onder direct 3d te kunnen draaien want dat dee hij eerder ook. Als ik mijn UT opstart dan krijg je eerst een filmpje te zien als ik die zie dan begint het te haperen en krijg ik hele vage geluiden door de muziek heen. Ik heb veel instellingen geprobeerd maar geneen werkte.
Ik heb ook geprobeerd verschillende drivers voor mijn video kaart te gebruiken
- de nieuwste van geforce.com
- de GL setup van fileplanet waarbij een oudere driver werd geinstaleerd hierdoor werd de ruis wel wat minder maar niet veel
ook heb ik verschillende versies van UTgeinstaleerd en van verschillende CD's het spel geinstaleerd maar niks helpte!!!!!
overgens vind ik het heel raar dat ik hem eerst gewoon kon draaien maar nu niet meer.
Ik denk eigenlijk dat ik gewoon een oude driver voor mijn kaart moet hebben mischien heeft iemand er 1 voor mij of weet iemand waar ik hem kan downloaden
of heeft iemand de zelfde 3d kaart als ik en wil hij mij zijn instellingen vertellen.
mijn COMP:
800 mhz
128 SDRAM
GEFORCE 2 MX
oftewel snel genoeg
GRAAG SNELLE EN HANDIGE REACTIES!!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost: [topic=183653]

En lees ook even de faq zoals ik je net al vroeg.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Crosspost

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42

Exirion

Gadgetfetisjist

CROSSPOST :(

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dicht.

Dit topic is gesloten.