Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krabben1
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-02-2018
Mijn vraag Gisteren heb ik een presentatie op Powerpoint via een memorystick op mijn smartphone Galaxy S7 bekeken. Onbedoeld (automatisch) is deze presentatie 4x op mijn interne opslag gekomen. In totaal bijna 4Gb. Nu wil ik deze verwijderen. Ik ben daarvoor naar de Powerpoint- app gegaan die ik mijn smartphone geïnstalleerd heb (van Windows) Daar kom ik hem meteen tegen. Wanneer ik bij het pictogram van mijn bestanden rechts op de drie puntjes druk krijg ik 4 mogelijkheden waarbij de laatste "verwijderen" is. Eerst wordt er nog gevraagd om een bevestiging of ik dat echt wil en als ik dat bevestig komt de mededeling: "U bent niet gemachtigd om dit bestand te verwijderen" Ik ben echter gewoon ingelogd op twee accounts dus waarom het niet kan? Mijn interne opslag zit hiermee zowat vol en het moet er gewoon vanaf.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik De smartphone heeft Android-versie 7.0 en ik werk met windows 365 waarvan ook de Powerpoint op m'n telefoon.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb Ik heb de telefoon aangesloten gehad op m'n PC met Windows 10. Kon wel naar het interne geheugen maar kan daar de Powerpoint niet op vinden. Verdere stappen zou ik niet weten over wat ik kan doen.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:23
Je kan een app als Solid Explorer installeren, mogelijk dat het daar wel mee lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japiooo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:00
Probeer de filemanager eens.