Marktplaats: Heel holland handelt. spullen niet te vinden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hoi, ik kijk af en toe naar het programma 'Marktplaats: Heel holland handelt.' op sbs6 en zag iets leuks dat ik wel zou willen kopen. ik heb op internet gezocht naar het desbetreffende product en nog wat andere producten die in de tv programma voorbij kwamen, echter kon ik ze nergens vinden.
Dat de producten al zo snel verkocht zijn lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Ik vind het raar dat er een programma over dingen wordt gemaakt die 2ehands worden aangeboden en dat de 2ehandse artikelen nergens op internet te vinden zijn, ook niet op de site van sbs6 zelf.

Als iemand weet waar die spullen te koop staan dan zou ik het graag willen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wie zegt dat het programma actueel is? Wellicht is het al maanden geleden opgenomen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Net als alles op TV is de kans erg groot dat het fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Microkid schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:27:
Wie zegt dat het programma actueel is? Wellicht is het al maanden geleden opgenomen.
Reken daar mar op ja. Het meeste van dit soort programma's zijn al een halfjaar geleden opgenomen. Denk ook aan "Help! Mijn Man is X" waarbij je na direct ziet hoe het er een maand of 2 later aan toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met openen en monteren zit je al op minimaal dagen, maar ga maar uit van weken. Verder nemen ze meestal een compleet seizoen op zodat alle afleveringen klaar zijn tegen de tijd dat ze gaan uitzenden. Waarschijnlijk is wat je ziet maanden geleden opgenomen. Is er aan het weer niet te zien wanneer het opgenomen is ? (Zomer, herfst, winter ?)

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 16-02-2018 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:54
Van wat ik me herinner van het programma, is dat ze refereren naar hun site om de artikelen te kopen, ik zie hier overzichten per week, misschien staat je item er nog bij.
https://www.sbs6.nl/programmas/marktplaats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xXBunnyShmexiXx
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
3ddie schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:33:
Van wat ik me herinner van het programma, is dat ze refereren naar hun site om de artikelen te kopen, ik zie hier overzichten per week, misschien staat je item er nog bij.
https://www.sbs6.nl/programmas/marktplaats/
Thanx.. dit is dus wat ik zocht. hetgeen wat ik wilde hebben was gister avond uitgezonden en dat is zo te zien nog niet op de site bijgewerkt, dus zal wel wachten tot morgen.
EnigmaNL schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:28:
Net als alles op TV is de kans erg groot dat het fake is.
In dit geval is het niet fake :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nu ben ik wel erg benieuwd wat je nou daadwerkelijk zoekt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10

Onbekend

...

Het is zeker niet fake, want ik ben ook gewoon benaderd omdat ik een bijzonder item op Marktplaats heb staan. Ik heb aangegeven dat ik niet wilde meewerken met dat programma, dus weet niet of ze wat zaken wat aandikken met wat handig knip-en-plakwerk. ;) Maar er zitten gewoon echte producten tussen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Pagina: 1