Probleem:
Ik heb een lege SSD waar ik Windows 10 op wil installeren ipv de huidige HDD.
Als ik Windows 10 wil installeren kan ik alleen voor de optie 'Niets' kiezen in de zin van bestanden en instellingen die bewaard worden. Ik weet alleen niet wat er dan eventueel wordt verwijderd.
Nu heb ik 2 vragen:
Wat wordt er precies verwijderd? en worden alleen bestanden en instellingen op de partitie (C) met Windows erop verwijderd? of ook van de andere partitie (D).
Hardware info:
Ik heb een lege SSD waar ik Windows 10 op wil installeren.
Op het moment heb ik een 500 GB harde schijf die in 2 partitie's is verdeeld (146 GB & 318 GB). Op de C-schijf (146 GB) staat Windows geïnstalleerd.
D-Schijf (318 GB) is voor persoonlijke bestanden, games etc.
Ik kom met de hulp van Microsoft niet veel verder.
Ik heb een lege SSD waar ik Windows 10 op wil installeren ipv de huidige HDD.
Als ik Windows 10 wil installeren kan ik alleen voor de optie 'Niets' kiezen in de zin van bestanden en instellingen die bewaard worden. Ik weet alleen niet wat er dan eventueel wordt verwijderd.
Nu heb ik 2 vragen:
Wat wordt er precies verwijderd? en worden alleen bestanden en instellingen op de partitie (C) met Windows erop verwijderd? of ook van de andere partitie (D).
Hardware info:
Ik heb een lege SSD waar ik Windows 10 op wil installeren.
Op het moment heb ik een 500 GB harde schijf die in 2 partitie's is verdeeld (146 GB & 318 GB). Op de C-schijf (146 GB) staat Windows geïnstalleerd.
D-Schijf (318 GB) is voor persoonlijke bestanden, games etc.
Ik kom met de hulp van Microsoft niet veel verder.