Hallo
Ik heb een paar jaar geleden een pc in elkaar gezet met behulp van het forum op tweakers.
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn pc bestaat uit:
processor :Intel Core i5 4570 Boxed
moederbord: ASRock B85 Pro4
videokaart:Gigabyte GV-N960G1 GAMING-4GD
behuizing:Raijintek Arcadia
geheuge intern 8gb:Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
voeding:Antec VPF Series 550W
solid state drive:Samsung 850 EVO 250GB
interne harde schijf:WD Blue WD10EZEX, 1TB
monitor: LG 34UM58-P - Ultrawide IPS Monitor
Mijn huidige videokaart doet het prima alleen ik kan alle nieuwe games alleen maar op medium settings spelen omdat de framerate voor mij anders niet hoog genoeg is op mijn monitor.
Met mijn nieuwe video kaart verwacht ik spellen zoals battlefield, far cry 5 en call of duty black ops 3 en andere spellen in de toekomst op ultra of high goed te kunnen spelen (rond de 60/80 fps) en in de toekomst misschien een monitor te kopen met een resolutie van 3440 x 1440.
Dit is mijn ideaal beeld en is waarschijnlijk niet haalbaar met mijn budget.
Mijn budget is met het verkopen van mijn oude video kaart dat hoop ik rond de 170,00 euro oplevert (als dat reëel is?), daar komt 230 bij.
Rond de 400 euro. Maar als het beter is om gelijk een nog duurdere te kopen die meer toekomstbestendig is sta ik daar ook voor open.
Ik heb rond gekeken en kwam op de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G en ik vroeg me af of dit de juiste keuze is en of ik deze gelijk in mijn pc kan zetten of dat mijn moederbord of voeding niet goed genoeg is.
Iemand tips of informatie? Alvast bedankt voor het lezen groetjes Joris
Ik heb een paar jaar geleden een pc in elkaar gezet met behulp van het forum op tweakers.
Ik ben opzoek naar een nieuwe videokaart.
Mijn pc bestaat uit:
processor :Intel Core i5 4570 Boxed
moederbord: ASRock B85 Pro4
videokaart:Gigabyte GV-N960G1 GAMING-4GD
behuizing:Raijintek Arcadia
geheuge intern 8gb:Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
voeding:Antec VPF Series 550W
solid state drive:Samsung 850 EVO 250GB
interne harde schijf:WD Blue WD10EZEX, 1TB
monitor: LG 34UM58-P - Ultrawide IPS Monitor
Mijn huidige videokaart doet het prima alleen ik kan alle nieuwe games alleen maar op medium settings spelen omdat de framerate voor mij anders niet hoog genoeg is op mijn monitor.
Met mijn nieuwe video kaart verwacht ik spellen zoals battlefield, far cry 5 en call of duty black ops 3 en andere spellen in de toekomst op ultra of high goed te kunnen spelen (rond de 60/80 fps) en in de toekomst misschien een monitor te kopen met een resolutie van 3440 x 1440.
Dit is mijn ideaal beeld en is waarschijnlijk niet haalbaar met mijn budget.
Mijn budget is met het verkopen van mijn oude video kaart dat hoop ik rond de 170,00 euro oplevert (als dat reëel is?), daar komt 230 bij.
Rond de 400 euro. Maar als het beter is om gelijk een nog duurdere te kopen die meer toekomstbestendig is sta ik daar ook voor open.
Ik heb rond gekeken en kwam op de MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G en ik vroeg me af of dit de juiste keuze is en of ik deze gelijk in mijn pc kan zetten of dat mijn moederbord of voeding niet goed genoeg is.
Iemand tips of informatie? Alvast bedankt voor het lezen groetjes Joris