Ik zoek een?
Ik zoek een managed switch met minimaal 16 poorten voor thuis / small business gebruik. Ik heb een woning met meerdere ethernet verbindingen in elke kamer, deurbel (POE), camera's die er mogelijk nog bijkomen (mogelijk POE).
Vereisten:
- managed: omdat ik vlans wil gebruiken om bepaalde toestellen af te schermen
- POE: voor deurbel, eventueel camera of extra access point. Is nodig maar niet voor veel poorten.
- zo stil mogelijk (liefst geen fan!)
Wat is je budget?
200 - 350 euro max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De ISP modem/router/all-in-one laat alle verkeer in DMZ door naar mijn eigen router (Netgear R7000). Aan die router wil ik een switch hangen om alle bedrade toestellen aan te sluiten.
Ik zoek een managed switch met minimaal 16 poorten voor thuis / small business gebruik. Ik heb een woning met meerdere ethernet verbindingen in elke kamer, deurbel (POE), camera's die er mogelijk nog bijkomen (mogelijk POE).
Vereisten:
- managed: omdat ik vlans wil gebruiken om bepaalde toestellen af te schermen
- POE: voor deurbel, eventueel camera of extra access point. Is nodig maar niet voor veel poorten.
- zo stil mogelijk (liefst geen fan!)
Wat is je budget?
200 - 350 euro max
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De ISP modem/router/all-in-one laat alle verkeer in DMZ door naar mijn eigen router (Netgear R7000). Aan die router wil ik een switch hangen om alle bedrade toestellen aan te sluiten.