Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Sateck
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 31-07 17:03

Sateck

SaTecK iznogood

Topicstarter
Gisterenavond had mijn iPhone opeens een zwart beeld met een laden cirkeltje in het midden. Een uur lang, en het reageerde nergens meer op. De hele nacht zo aan laten staan maar toen waren de batterijen leeg.

Nu weer opgeladen, maar als ik m aanzet zie je eerst Apple logo... En daarna weer het ladende rondje in het midden.

Opnieuw opstarten lukt wel, maar dan gebeurt weer hetzelfde.

En als ik mijn laadkabel in de iPhone doe, dan trilt de iPhone elke 5 seconde. Nog nooit meegemaakt dit...

Wie kan me helpen?

Alle reacties

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Apple kan je helpen.

Is het al bijna vrijdag?

• Sateck
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 31-07 17:03

Sateck

SaTecK iznogood

Topicstarter
quote:
Ja, maar als ik bij hun website hun support volg.. Dan moet ik inloggen en sturen ze mij een code om door te gaan. Maar ik kan die code niet bekijken aangezien ik mijn iPhone niet aan de praat krijg.

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
Sateck schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:30:
[...]

Ja, maar als ik bij hun website hun support volg.. Dan moet ik inloggen en sturen ze mij een code om door te gaan. Maar ik kan die code niet bekijken aangezien ik mijn iPhone niet aan de praat krijg.
Bel ze dan gewoon ff..

Is het al bijna vrijdag?

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:54

DarkUnreal

Postmaster General

Booten in safe mode? (DFU mode)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
Zoals DarkUnreal al aangeeft DFU mode heeft hier wel een goeie kans.

1. Download firmare
2. Zet hem in DFU mode
3. Restore met iTunes.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jelle2316
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 07-10 16:27
quote:
Donstil schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 10:49:
Zoals DarkUnreal al aangeeft DFU mode heeft hier wel een goeie kans.

1. Download firmare
2. Zet hem in DFU mode
3. Restore met iTunes.
Ik heb hetzelfde probleem als OP maar ik heb een iPhone 5S. Mijn iPhone ging eerst op zwart toen ik het berichtje ontving en had zo'n ronddraaiend cirkeltje in het midden. Heb toen m'n home- en uitknop ingedrukt gehouden voor Hard Reset. Het scherm ging toen op compleet zwart en liet toen het witte scherm met het apple logo zien. Dat heeft het een uur lang gedaan zonder teken van verandering te geven, ook niet nadat ik hem een paar keer opnieuw had ge-hard-reset. Toen was de batterijleeg en heb ik hem aan de oplader gelegd en nu heb ik dat witte scherm met dat apple logo weer voor m'n neus en geeft hij elke 8 seconden een dubbele tril, en ik kan er niks mee. Ik kan m'n iPhone dus niet uitzetten dus ik kan ook de DFU mode niet aanzetten. Is er misschien een manier om hem toch uit te zetten of een andere manier?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

*snip* de HK is een paar deuren verderop.

Daedalus wijzigde deze reactie 16-02-2018 23:53 (83%)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Nortepe85
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17:12
Klinkt bekend. Volgens mij valt het wel mee, en zit er gewoon stof in de dock connector. Met een tandenstoker kun je het er voorzichtig uit proberen te halen.

• monofear
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 11:12
Ik heb exact hetzelfde probleem. Iphone 8 hier.
Ben hem nu via recovery mode aan het proberen te updaten/herstellen..

monofear wijzigde deze reactie 17-02-2018 08:37 (21%)

• Nortepe85
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17:12
Mijn suggestie hielp niet?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Wat van belang is wat er vooraf is gedaan. Update of dergelijk of is het random gebeurt.
Sowieso is het aan te raden de laadconnector schoon en droog te houden van stof en troep. Apple/MFI laadsysteem te gebruiken. Dit zal Apple je ook vragen, en als je hier advies zoekt, vertel zoveel mogelijk hoe en wat.

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True