Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop ouders

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:05
Goedemorgen Tweakers,

Voor mijn ouders ben ik opzoek naar een nieuwe laptop aangezien hun trouwe 17 inch HP Probook 4720s aan zijn eind begint te komen na zo’n 7 jaar. :)

Ik ben opzoek gegaan naar een laptop van maximaal 700 euro (minimaal 15 inch) en kwam uit op het volgende. De HP Envy x360

pricewatch: HP Envy x360 15-bq015nd

Waarom dit model? Ik heb voor dit model gekozen omdat mijn ouders opzoek zijn naar een niet te dure maar wel nette / chique laptop, ik vond deze wel erg mooi in dat straatje passen en het kwam ook net voordelig uit dat hij bij staples 667,- kostte i.p.v. de 800-900 die de andere webshops hanteren.

Wat denken jullie? Waar voor het geld of toch voor een andere laptop gaan.

Alvast dank!

Beste antwoord (via mprkooij op 16-02-2018 15:29)

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 15:33
Lijkt inderdaad een mooie aanbieding, Mooi apparaat ook. De reputatie van Staples is niet best, maar ik zou gewoon in de winkel langs gaan en hem dan daar ophalen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 15:33
Lijkt inderdaad een mooie aanbieding, Mooi apparaat ook. De reputatie van Staples is niet best, maar ik zou gewoon in de winkel langs gaan en hem dan daar ophalen.

• mprkooij
Hoe zit het qua specs? De voorkeur ging hier altijd uit naar Intel / Nvidia. Dit is een A12 van AMD met integrated graphics, is dat wat voor dagelijks gebruik? E-mailen, films kijken etc.

[ Voor 8% gewijzigd door mprkooij op 16-02-2018 10:53 ]

• TVreeke
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-11 15:52
Er zit wel alleen een SSD in, 256 gigabyte heb je snel vol.

• mprkooij
Die SSD is geen probleem, krijgen ze niet zo snel vol.

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gewoon de eerste de beste high-end chromebook.

• mprkooij
Joe-star schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 18:50:
Gewoon de eerste de beste high-end chromebook.
Ik heb zojuist de HP Envy gekocht, heb hem ook al binnen. Een Chromebook is een no go voor mijn ouders.
Pagina: 1