Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond allemaal,

Ik heb een probleem met mijn video's die ik film met mijn Galaxy S8. Wanneer ik een video op mijn laptop zet en wil bewerken komt hij in VVS te staan, oftewel verticaal. En dat terwijl ik horizontaal film. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Het probleem is dat wanneer ik de video op mijn laptop draai naar horizontaal de kwaliteit minder wordt.

Hoor het graag!

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd je openingspost is momenteel een beetje aan de karige kant, zou je de volgende informatie kunnen toevoegen:
- Welke camera app gebruik je?
- Heb je dit probleem ook met andere camera apps?
- Welk programma op laptop om de filmpjes te bekijken / bewerken?
- Welke software versie draait je S8?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen. Verder heb ik ook even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Wanneer je de camera app start en begint met filmen, is dan ook de hele interface meegedraaid of staat deze nog op Portrait? Wanneer deze op portrait blijft staan denkt de telefoon namelijk als nog dat je verticaal filmt.

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dankjewel!
Ik gebruik gewoon de standaard camera app die al op de S8 zit. Andere apps heb ik nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat de standaard app van Samsung goed genoeg is.

Op mijn laptop gebruik ik Windows movie maker, eigenlijk een waardeloos programma. Daarom heb ik vorige keer de video door een vriend laten bewerken met after effects. Maar toen bij de video dus draaide werd de kwaliteit slechter. Hij heeft het bestand vervolgens met Wetransfer teruggestuurd...misschien kan dat ook een reden zijn bedenk ik mij nu.

De software draait op:
Android 7.0
Samsung experience 8.1

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:06:
Op mijn laptop gebruik ik Windows movie maker, eigenlijk een waardeloos programma.
Open de video eens gewoon met VLC o.i.d., opent hij hem dan wel goed?
Hij heeft het bestand vervolgens met Wetransfer teruggestuurd...misschien kan dat ook een reden zijn bedenk ik mij nu.
Zou niet uit mogen maken. WeTranfer doet geen bestanden comprimeren.
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee.
Je hebt nog niet alle vragen beantwoord:
rens-br schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 07:47:
Wanneer je de camera app start en begint met filmen, is dan ook de hele interface meegedraaid of staat deze nog op Portrait? Wanneer deze op portrait blijft staan denkt de telefoon namelijk als nog dat je verticaal filmt.