Toon posts:

Tactical ops 2 ,Map problems :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een server wil joinen moet ik een nieuwe map downloaden :(

Terwijl ik de maps allemaal heb, en ik kan een keer joinen en spelen en daarna moet ik de zelfde map downloaden vaet gaar :( ..

iemand raad?

Verwijderd

Topicstarter
Niet meer mensen met dit probleem?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Mh... ik heb geen problemenen. Zijn de maps wel GOED geinstalleerd? ALs nix helpt, ff opnieuw installen....

Verwijderd

TO 2 niet vanuit UT starten

Maar de snelkoppeling in je start > programma's openen en anders een snelkoppeling maken met het volgende pad:

C:\<jouw instal dir>\System\UnrealTournament.exe Entry.unr INI=TacticalOps.ini USERINI=TOUser.ini LOG=TacticalOps.log

• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Join je mischien een server waar nog 1.6 opstaat (als je 2.0 hebt) of als je 1.6 hebt eentje waar 2.0 opstaat?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 20:25 schreef Silverfox het volgende:
Join je mischien een server waar nog 1.6 opstaat (als je 2.0 hebt) of als je 1.6 hebt eentje waar 2.0 opstaat?
nee ik join gewoon 2.0 servers...
dus als ik inlog kan ik maar een keer spelen, want dan zijn in een keer alle maps verdwenen :(

Verwijderd

Topicstarter
niemand die het zelfde heeft? ik heb net mn hele windows opnieuw geinstalleerd en nog steeds met het zelfde gezeik :( :( :(

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:10

MartNL

&nbsp;

Op zaterdag 14 juli 2001 18:04 schreef pr0t0type het volgende:
niemand die het zelfde heeft? ik heb net mn hele windows opnieuw geinstalleerd en nog steeds met het zelfde gezeik :( :( :(
Windows opnieuw installeren lijkt me niet de oplossing voor dit probleem. Heb je het spel wel al opnieuw geinstalleerd misschien eerst uninstalleren en dan opnieuw installeren. success

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Heb je versie 436?

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je gelezen dat je eerst 1.6 helemaal moet uninstallen?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 juli 2001 19:42 schreef ReseT het volgende:
Heb je gelezen dat je eerst 1.6 helemaal moet uninstallen?
yupz ik had mn hele windows er al opnieuw op gezet Inclusief UT ,

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm Nog steeds niemand met het zelfde probleem? ik zit er nu al een paar dagen mee :(
Pagina: 1