Cd speler kapot na klap?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Net ging het spelen van Dune niet helemaal geweldig waardoor ik de bovenkant van de kast ligt aaide met mijn hand |:( .

Deze schok vond mijn cd speler niet zo fijn; hij leest nu dus helemaal geen cd's meer. Heb hem net op andere controller & andere kabel gedaan, maar dat maakt geen f*ck uit.

Iemand oplossing of istie gewoon kaduuk? (welke cd speler kopen voor mijn brakke aopen 40x?).

Verwijderd

Helemaal geen CD-speler meer, gewoon een DVD-speler kopen.
Aopen 12x40 is wel een fijne, maar ook de Pioneer 16x40 is een hele goeie

Verwijderd

dan ben je gewoon dom, sloop je sloopt je eigen spullen toch niet ? :?

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 17:06 schreef oppertweaker het volgende:
Helemaal geen CD-speler meer, gewoon een DVD-speler kopen.
Aopen 12x40 is wel een fijne, maar ook de Pioneer 16x40 is een hele goeie
Nooit meer een aopen voor mij, heeft het nog nooit naar behoren gedaan. Dvd kijk ik toch niet, dus wordt toch cd speler (en over 2 weken een brander: lite on 12x :z ).

• DaZZle
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-03 12:52
Ik heb mijn cd fikker een keer laten pleuren. Heeft nog 1 cdtje kunnen fikken, daarna niet meer.

Gewoon met de garantie omgeruild :)

Verwijderd

Cyberdrive 52x; heb ik genomen na twee kapotte creative's. Kwam hier als beste uit een test en ik ben er ook erg blij mee. Ziet er stevig uit dus kan ook wel tegen een spelletje Dune ;) . Audio-extractie is ook meer dan 8 speed (als enige van de 52x roms van de test geloof ik) dus je kan er "on the fly" op 8 speed mee fikken. Dat kon met die creative dus niet (ook 52x).

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 15:18

Garrett

Watercooler

If it's broken, FIX IT!! :D :D :D

Maar niet zo slim om je pc klappen te verkopen, dat wordt een nieuwe drive!

Je kan idd ook een DVD drive kopen, maar.... handjes thuis voortaan! >:) >:)

I love watercooling

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 17:36 schreef Garrett het volgende:
If it's broken, FIX IT!! :D :D :D

maar.... handjes thuis voortaan! >:) >:)
Ik zal het proberen ;) .

FF rondkijken voor een nieuwe speler dus.

Verwijderd

of ff nakijken...ik liet ooit met me domme kop m'n cdrom speler vallen...deed dus nix nada meer...ff open gemaakt, alles er uit....weer in elkaar en ...voila scheuren met die hap....dat was natuurlijk wel mazzel... >:)

Verwijderd

hahaha ik heb gewoon PRECIES het zelfde probleem met de zelfde oorzaak (aaien) met het zelfde spel !! aleen was mijn cdrom een 40x liteon,,,,,,,,,,,

probleem bij mij was een ide kabel die et plots niet meer deed :? dussss

Verwijderd

Kan beter je keyboard aaien, die zijn meestal hufterproof en bovendien een stuk goedkoper :) . Heb er ervaring mee (een vd pootjes is niet meer :'( ).

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 07:24

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

koop geen aopen cdrom speler, die gan ook te vaak stuk naar mijn zin. heb nieuwe 32 speeds cdromspeler 2x ingeruild en daarna deed hij eigenlijk nog steeds raar. stom merk. Over de nieuwe pioneer dvd speler ben ik ook niet zo tevreden , hij piept als er een cd inzit, net of hij aanloopt. Enige merk cdrom speler dat me een beetje bevalt is hp.

...

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 18:01 schreef Gerwen het volgende:
Kan beter je keyboard aaien, die zijn meestal hufterproof en bovendien een stuk goedkoper :) . Heb er ervaring mee (een vd pootjes is niet meer :'( ).
Tsja, ipv pootje gebruik ik nu liggende knijper >:) . Het Mitsumi toetsenbord heeft het al zwaar te verduren gehad door al die windows grappen.

Ik denk dat operatie aopen het wel gaat worden. Slechter kan die toch niet meer worden *D .
Nog dingetjes waar je bij het openmaken op moet letten?? Zoals laser; istie gevaarlijk?

Verwijderd

Geen idee, ik ben geen tweaker (als ik zoiets openmaak weet je tenminste zeker dat ie ut nooit meer doet :) Vraag maar aan mijn walkman :D :D ) maarruh als de stroom eraf is (duh) lijkt me d'r weinig gevaar aan.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
TIP:
als iets niet lukt, ga keihard schelden.

als je toch nog te agressief bent, neem dan je tikplank onderhanden (niet zo duur) maar doet wel pijn aan je fikken.

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 18:01 schreef Gerwen het volgende:
Ach, ik heb een toetsenbord van 130 piek (MS Natural Keyboard Pro) en volgens mij zie ik die wel vaker op foto's van tweakers. Dus tja, dan is een CD-rom speler niet echt duurder ;).

Hoe durf je trouwens je pc'tje te slaan?? En dat ook nog hier te melden! Tis een schande! Je zou gebanned moeten worden! :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
dit zijn de leuke topics :)
mijn tip: koop een stressballetje :)

Human Bobby

Verwijderd

qoute:
"Hoe durf je trouwens je pc'tje te slaan?? En dat ook nog hier te melden! Tis een schande! Je zou gebanned moeten worden!"
end quote.

Is een soort lik-op-stuk beleid voor mijn compie. Ennuh... alles werkt nu prima (behalve de modem dan). Mijn toetsenbord is btw een 13-in-een dozijn windows-bord van een geeltje.

Verwijderd

Hoe moet je hier quoten trouwens (of waar vind ik hoe dat moet)?
En ook dat in die rooie lettertjes:
bijvoorbeeld:

*Gerwen heeft zijn compie weleens gemept.
Zie ik weleens. Hoe????

• Servowire
  • Laatst online: 13-08-2025

Servowire

prutser:~#

Jij slaat je vriendin toch ook niet :+

met papier mache kun je alles maken!!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 14:27
Ga voor de LG 52x
fluister stil! gewoon super

beter dan dat brakke aopen spul
(heb zelf de 40x en 48x gehad van aopen)

Veel succes met je keuze.

Verwijderd

Die crasht ook nooit :+

• dr snuggles
  • Niet online
Tot nu toe zijn dus goed bevallen:
Lg 52x
Hp
Cyberdrive 52x
--------------

Is een asus 50x wat? Asus klinkt mij nl erg vertrouwd (2 moederborden + videokaart van).

Btw, kan iemand een poll maken. 'k Weet zelf nl niet hoe dat moet :o .
Iets van: Mishandel jij je computer wel eens?
1) Ja tuurlijk, je moet toch ergens op af reageren.
2) Neej als voorzitter van het pc bevrijdingsfront kan ik me dat niet permiteren 8-) .

Btw 2 voor Gerwen, helemaal rechts bovenaan bij een berichtje zie je een knopje zitten met "quote".

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

die LG dingen lijken mij ook wel wat ja, in mijn korte ervaring met die dingen lijken ze me goed en betrouwbaar, en ze maken niet zoveel herrie

How bad is it on a scale from one to Spurs

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 22:49

ddZ

Op vrijdag 13 juli 2001 18:16 schreef earthforce het volgende:
koop geen aopen cdrom speler, die gan ook te vaak stuk naar mijn zin. heb nieuwe 32 speeds cdromspeler 2x ingeruild en daarna deed hij eigenlijk nog steeds raar. stom merk. Over de nieuwe pioneer dvd speler ben ik ook niet zo tevreden , hij piept als er een cd inzit, net of hij aanloopt. Enige merk cdrom speler dat me een beetje bevalt is hp.
Tja ik heb er ook mijn 2e Aopen 48x cdrom speler inzitten. De eerste ging vrij snel naar de kloten :( , maar de huidige doet het prima.

• dr snuggles
  • Niet online
Op vrijdag 13 juli 2001 21:22 schreef Slasher het volgende:
die LG dingen lijken mij ook wel wat ja, in mijn korte ervaring met die dingen lijken ze me goed en betrouwbaar, en ze maken niet zoveel herrie
Uitslag tot nu toe
lg: 2
hp: 1
cyberdrive: 1
asus: 0
aopen: -35 ;)

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 22:35 schreef wwillem het volgende:

[..]

Uitslag tot nu toe
lg: 2
hp: 1
cyberdrive: 1
asus: 0
aopen: -35 ;)
Aha, thanks, i can quote now.

Cyberdrive maakt trouwens wel een ietwat "robuust" geluid dus als je een stille wilt is het misschien niet de beste. Is een echt dit-kan-niet-stuk-geluid.

Verwijderd

Voor de CD rom test waar ik het over had:

http://www.tweakers.net/nieuws/12401?highlight=cyberdrive

(Gaat dus niet alleen over de cyberdrive maar is een vergelijkende test tussen verschillende merken)

• dr snuggles
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 01:20 schreef Gerwen het volgende:
Voor de CD rom test waar ik het over had:

http://www.tweakers.net/nieuws/12401?highlight=cyberdrive

(Gaat dus niet alleen over de cyberdrive maar is een vergelijkende test tussen verschillende merken)
Aah, bedankt, eens ff kijken.

Verwijderd

Succes. Laat effe weten welke het geworden is en waarom.

Verwijderd

DVD's op de computer kijken is bout imho.

• dr snuggles
  • Niet online
Op zaterdag 14 juli 2001 12:22 schreef RenevdVeen het volgende:
DVD's op de computer kijken is bout imho.
Daarom hebben ze ook een tv-out uitgevonden.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Met Diablo 2 spelen heb ik m'n keyboard een tikje gegeven. (klote-lag). Alleen nu ben ik m'n tab toets kwijt.. :) Heb m'n f12 er maar uitgesloopt, en die zit nu op m'n tab-plaats. 8-)
Dus vanaf nu doe ik ook geen alt-tab meer, maar alt-f12.

Oh ja, ik zou een dvd spelertje kopen (kost toch bijna niks extra's, mwa ietsje :?), alleen ik heb geen ervaring met dvd spelers. Maar in computer beneden zit hier een Aopen 48x en dat ding is net een KOFFIE-molen. En voor deze pc heb ik nog geen nieuwe cdrom speler nodig, m'n Ultraplexje functioneert nog goed. :)

Qua cdrom schijnt Teac ook wel goed te zijn, heb ik gehoord.

• dr snuggles
  • Niet online
Ga morgen ff lg 52 x kopen (lekker goedkoop en maakt niet zo veel herrie zoals cyberdrive).
Bij www.gistron.com voor de geinteresseerde.

• smallboy
  • Laatst online: 01-05 06:38

smallboy

N/A

Ik heb tenminste nog een echte 12 speed van een jaar of 5. Die doet het nog steeds goed. Ik gebruik me brander wel als ik echt veel moet kopieren naar hd... Die leest sneller.

Enne slaan moet je niet op computeronderdelen doen, maar gewoon op het buro ofzo. Dat doe ik ook altijd.
Pagina: 1