• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:11
Door medische omstandigheden ben ik helaas buiten de arbeidsmarkt beland.
Door middel van re-integratie is men bezig geweest om mij terug de markt in te krijgen.
Helaas is mijn re-integratiecoach ondanks pogingen tot contact van mijn kant als de kant van het UWV met de noorderzon vertrokken.

Helaas is dit zo en ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn die zoiets kan overkomen.
Afijn nu ben ik op het punt dat ik met het UWV via een arbeidscoach aan het kijken ben wat ik kan gaan doen.

Naast vrijwilligerswerk zou ik uiteraard ook weer ergens aan de bak willen komen.

Ik heb inmiddels een test afgenomen waaruit enkele persoonlijkheid- en interessepunten naar voren zijn gekomen.

Via de website van werk.nl kan je dan enigszins vinden in welke richting je zoekt.

Ik heb altijd een baan gehad in de ICT (1ste en 2de lijns support) en via de test kwam (uiteraard) automatisering, administratie, transport naar voren.

Zoals je zult begrijpen een diverse pakket waar je uit kan kiezen.

De reden dat ik dit topic open is dat ik naar tips en adviezen aan het zoeken ben wat je het beste kunt doen.

Mijn probleem en dar moet ik zelf duidelijk krijgen voor mij is dat ik niet weet in welke richting ik wil zoeken.
Althans in bovenstaande richtingen wil ik nu gaan zoeken, maar dit is natuurlijk nog heel divers.

Zijn er mensen die enige tips als adviezen zouden willen en kunnen geven ?

[ Voor 3% gewijzigd door MdO82 op 15-02-2018 18:34 ]

2250 WP Zuid PVoutput

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

Heb je nu nog beperkingen (vanwege de medische omstandigheden)?
Ben je meer zelfstandig (administratie) of meer klantgericht (support) bezig?

En wat lijkt het jezelf leuk om te doen, en wil je in een bepaalde richting ook groeien? Wat is jouw uiteindelijke doel vlak voordat je met pensioen gaat?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• MdO82
Onbekend schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:37:
Heb je nu nog beperkingen (vanwege de medische omstandigheden)?
Ben je meer zelfstandig (administratie) of meer klantgericht (support) bezig?
De beperkingen zijn er helaas nog en zullen blijven.
Ik ben een beetje meer tussenbeide, maar de neiging is meer naar zelfstandig.
Onbekend schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:37:
En wat lijkt het jezelf leuk om te doen, en wil je in een bepaalde richting ook groeien? Wat is jouw uiteindelijke doel vlak voordat je met pensioen gaat?
Dat moet ik nog duidelijk voor mijzelf krijgen, dit moet ik uiteraard zelf doen, maar hoop wellicht wat tips en adviezen te krijgen wat ik kan doen om dat duidelijker voor mijzelf te krijgen.
Uiteraard kan niemand mij vertellen wat ik moet gaan doen, maar wellicht zijn er wat adviezen mogelijk.

Als voorbeeld ben ik bijvoorbeeld op dit moment met vrijwilligerswerk bezig.
1. hand en spandiensten in de groenvoorziening bij het lokale zwembad (veel met de handen werken) en
2. Help ik op dit moment bezoekers in het ziekenhuis die ondersteuning nodig hebben bij de digitalisering van de zorg (klantgericht/support)

2250 WP Zuid PVoutput

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:27
Goede zaak dat je in ieder geval bezig bent en blijft met een terugkeer.

Maar gezien er beperkingen zijn en blijven is ook de vraag: Wat kan je überhaupt doen?
Kan je 40 uur werken? Kan je onregelmatig aan? Kan je fysiek/mentaal zwaar werk aan?

We kunnen hier de wildste ideeën neergooien, maar het moet wel mogelijk zijn.

Je test geeft aan administratie en transport. Zelf wil je zelfstandig zijn met een support component. Misschien een administratieve functie bij een transport bedrijf? Bij grote transportbedrijven (ik noem een DB Schenker) hebben ze verschillende administratieve banen.
Om maar een paar verschillende neer te zetten:
http://www.werkenbijschen...peditie%20&vacatureID=105
http://www.werkenbijschen...%20-%20Ede&vacatureID=118
http://www.werkenbijschen...nistratief&vacatureID=149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Hebben je nog beperkingen nog invloed op je mogelijkheid om weer een IT support functie te gaan nemen? Anders zou ik vooral in die hoek gaan zoeken en zorgen dat je weer werkt hebt. Vanuit daar kan je dan altijd weer doorgaan naar een andere baan als het niet bevalt. Werk vinden vanuit een baan is vaak toch makkelijker.

Je zou via Linkedin op een IT support functie kunnen zoeken en dan filteren op jouw voorkeursindustrie. Kijken of daar wat tussen zit waar jij enthousiast van wordt.

Laat vooral ook even wat HR mensen die je mogelijk kent uit persoonlijke kring je CV checken.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Bedankt voor jullie reacties voor dit moment.

Helaas hebben de beperkingen invloed op de mogelijkheden.
Ik kan op dit moment 20 tot 24 uur werken.
De kans acht men klein dat dit ooit nog 40 uur zal kunnen worden.

Een mogelijkheid om een IT support functie te nemen is een mogelijkheid al is een 1ste lijns support opdracht geen mogelijkheid.

(ik probeer niet te negatief te worden, maar even de feiten ;) )

Werk vinden vanuit een baan is inderdaad makkelijk dan vanuit een thuissituatie.
Op dit moment probeer ik door vrijwilligerswerk te doen om weer contacten op te bouwen waar ik eventueel verder op kan bouwen.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:35
Is het geen idee om aan het UWV te vragen of ze een reintegratie traject willen inkopen? Ik weet niet hoever je bent in je reintegratie, maar volgens mij kun je kiezen tussen een werkfit en een naar werk traject. Vraag aan de medewerker of je mag "shoppen" naar 3 Rib's naar keuze en wat hun aanbevelen. Meestal hebben Rib's een eigen netwerk van bedrijven waar ze mensen kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeveloperNL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-06-2024
Zoek op LinkedIn is naar de heer Rob (R.E) Mes, deze man stelt zijn profiel gratis beschikbaar voor "moeilijk plaatsbare" kandidaten en heeft heel veel volgers. Als je netjes je cv maakt, deelt hij hem. Het lijkt mij echt wel mogelijk voor je om een mooie baan voor je te vinden.
Pagina: 1