Gopro Studio: haperend beeld in eindresultaat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 1041867

Topicstarter
Hallo,

Ik ondervind problemen met het programma Gopro Studio.
Ik heb al een aantal keer een filmpje gemaakt met dit programma.
Voordien had ik wel eens problemen met vastlopen en crashen, maar mits veel geduld ben ik er toch iedere keer in geslaagd om filmpjes te maken van 4min/7min/15min/25min.

Deze keer ben ik volop bezig met een filmpje en bijna in het eindstadium. Mijn filmpje is nu 14min lang en vanaf dan haperen de beelden als ik ze bij de editing pagina bij mijn filmpje voeg. Op andere plekken in het programma haperen de beelden niet, enkel in het filmpje zelf.
Ik heb al uren werk gestoken in het maken van dit filmpje, dus ik wil nu niet meer stoppen.

Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?
Ik heb al wat meer ruimte gemaakt op mijn pc, de filmpjes al meermaals opnieuw upgeload in het programma en geconvert, maar dat helpt allemaal niet.

Alvast bedankt!
Groetjes,
Nathalie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
Gebruik je bij bij de haperende beelden wellicht ingezoomde beelden? Ik heb onlangs een filmpje gemaakt van ca. 15 minuten en heb daar op 2 verschillende momenten in de film beelden gebruikt die ik heb ingezoomd. Als ik de film afspeel tijdens het editen dan geeft dit een erg haperend beeld, maar zodra de video geëxporteerd is dan zijn deze beelden gewoon vloeiend.

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...