Ik heb een laptopje waar een modem in zit (56k) en nu heb ik het probleem dat ik constant maar met 16.800 bps inlog...
terwijl dat toch veel sneller moet kunnen. Een tijdje geleden deed ie dat ook veel sneller. Ik weet het niet meer. Iemand een idee? Alvast bedankt!
Wat voor OS draai je? Win9X en Win2K geven soms namelijk grote verschillen in het weergeven, terwijl surfen/downloaden even snel gaat. En inderdaad, met analoge modem kun je soms te maken hebben met veel ruis op de lijn. Vaker reconnecten werkt ook niet?Op vrijdag 13 juli 2001 16:49 schreef RLB het volgende:
Ik heb een laptopje waar een modem in zit (56k) en nu heb ik het probleem dat ik constant maar met 16.800 bps inlog...terwijl dat toch veel sneller moet kunnen. Een tijdje geleden deed ie dat ook veel sneller. Ik weet het niet meer. Iemand een idee? Alvast bedankt!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
heb je bij de eigenschappen van het modem de snelheid goed staan?
inderdaad even nakijken of bij de eigenschappen van het modem de snelheid goed staat. Kijk meteen ook even bij de device manager of de snelheid van de compoort goed staat.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
je heb toch een laptop kijk ff bij iemand anders bij zijn phone line, of je daar hoger in kan bellen. zo ja, BAD lijn heb je dan
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Pagina: 1