Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Bluetooth connectie van de zujuist gekocht Garmin Vivosmart HR+ werkt niet. Bluetooth op iphone 5S met Garmin Edge 520 werkt wel goed. Vivosmart HR+ zoekt de bluetooth van de iphone wel. Omdat de bluetooth niet werkt kan ik ook niet aanmelden op Garmin Connect App.
Wie herkent dit probleem en wat is de oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
IPhone werkt op iOS 11.2.5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ook alle andere Bluetooth devices verwijderd van de iPhone en wederom bluetooth aan/uit gezet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Als ik deze pagina bekijk lijkt het erop dat je moet beginnen met het installeren van de Garmin Connect App.

Het is (meestal) niet mogelijk om direct vanuit Bluetooth instellingen te verbinden met een Smartband / watches, maar dat moet eigenlijk altijd vanuit een losse app.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 16-02-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Rens, garmin connect app had ik al geinstalleerd. Op mijn iphone maar ook op de ipad. Bluetooth herkent op beide apparaten de vivosmart HR niet.
Mijn zoon heeft een android, Xperia en deze koppelt de vivosmart direct ook zonder Garmin Connect app. Lijkt wel een Apple probleem. Alhoewel de Garmin edge wel direct bluetooth koppelt. Garmin klantenservice maar bellen of weet jij nog wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:32

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 20:30:
Garmin klantenservice maar bellen of weet jij nog wat?
Mijn suggesties / oplossingen zijn nu wel op, dus dat lijkt mij handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Welk bluetooth protocol ? Ben hier ook eens een dag zoet geweest met zo'n appel brol. Alles wat hier ligt werkt 100%, en een goede kennis wilde ook een speeltje, hier pak deze maar. Thuis klagen dat het niet werkt. Kom maar terug doe ik het wel. Werkt dus ook niet, Appel er bij gebeld, die komen niet verder dan IOS maar opnieuw installeren, hielp geen biet. Oplossing appel ondersteund geen serieel onder bluetooth, Als ze dat gelijk verteld hadden was dat een dag kloten gescheeld :(