Mijn Lenovo Ideapad 710s en ik:
Echter zat er geen brief of uitleg bij, ook niet per mail, over wat ze nou hadden gedaan, en of ze uberhaubt iets hadden gedaan, dus daar vroeg ik per mail naar. Toen kreeg ik dit zeer uitgebreide antwoord:
Ik ben zelf momenteel op reis en kan de laptop pas over een week echt weer aan de tand gaan voelen om te kijken of hij inderdaad niet meer uitvalt.
- feb 2017 online gekocht
- jul 2018 eerste BSOD (blue screen)
- periode daarna steeds regelmatiger een BSOD
- nov 2018 Windows volledig opnieuw geïnstalleerd, loste niks op
- dec 2017 aangemeld als retour bij webwinkel, jan 2018 op de post
- feb 20f18 terug ontvangen
Echter zat er geen brief of uitleg bij, ook niet per mail, over wat ze nou hadden gedaan, en of ze uberhaubt iets hadden gedaan, dus daar vroeg ik per mail naar. Toen kreeg ik dit zeer uitgebreide antwoord:
Waarop ik vroeg wat dit betekende gezien ik zelf al had aangeven dat ik een volledige herinstallatie had gedaan van Windows, hun antwoord:Het systeem is opnieuw geconfigureerd.
Nou ben ik geen die hard computer expert, dus mijn vraag aan jullie, wat betekend het als je een systeem in zijn geheel opnieuw flashed?Een herconfiguratie werkt anders dan een herinstallatie; in dit geval wordt het systeem in zn geheel opnieuw geflashed.
Ik ben zelf momenteel op reis en kan de laptop pas over een week echt weer aan de tand gaan voelen om te kijken of hij inderdaad niet meer uitvalt.