Toon posts:

@home kloten service?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ze zijn bij ons al een jaar aan het zeuren dat @home wordt aangesloten, op de site staat dit
"Regio 1 (Aadorp, Den Ham, Enter, Hoge Hexel, Langeveen, Vriezenveen, Vroomshoop, Westerhaar, Wierden).
De laatste betatesters zijn inmiddels aangesloten. De eerste testresultaten zien er hoopvol uit. Voorzichtig gaan we ervan uit dat de snelle internetdienst van @Home binnen een maand aangeboden kan worden. Via een mailing van @Home wordt u hiervan op de hoogte gebracht."

Ik sta al een half jaar op de mailing, en daar hoor je nooit wat van.

En als je belt dan weten ze er niks van wanneer het aangesloten wordt, en met de postcode check zegt ie dit

"De dienst @Home is binnenkort beschikbaar op uw postcode. Zodra er meer informatie beschikbaar is, zal dit op deze site worden gepubliceerd. Als u in de tussentijd geïnformeerd wilt blijven over de dienst @Home, kunt u het informatie aanvraag formulier invullen."

Maar dat zegt ie al een half jaar........

Wie zit er binnen in de organisatie ofzo en weet data's of hoe het echt zit.

dan zal ik deze persoon matsen op "de dag des oordeels" >:) :P

raar bedrijf..

Verwijderd

Echt een kut bedrijf is dat zeg!!!! :( ik ga verder geen andere verhalen vertellen heb er al eens een topic over geopent ik ben het hier gewoon 100% mee eens echt een klote bedrijf zeg :( net heeft me ma nog een half uur in de wacht gestaan :r :(

Verwijderd

Topicstarter
hahaha, ik ook (zaak betaald), maar dit is slecht geregeld hoor..... geen enkele planning die mensen, maar ja, beter als 56 k... als het er maar eens was..

Verwijderd

Mijn advies gewoon blijven bellen. Uiteindelijk wordt je aangesloten mits de infrastructuur natuurlijk aanwezig is. Bij mij duurde het ook erg lang maar uiteindelijk bleek dat mijn adres in een of andere database stond met daarachter de vermelding dat mijn kabel niet geschikt was.
Via bellen bellen en nog eens bellen werd deze database gecorrigeerd en binnen een week had ik kabel.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 juli 2001 17:02 schreef hub het volgende:
Mijn advies gewoon blijven bellen. Uiteindelijk wordt je aangesloten mits de infrastructuur natuurlijk aanwezig is. Bij mij duurde het ook erg lang maar uiteindelijk bleek dat mijn adres in een of andere database stond met daarachter de vermelding dat mijn kabel niet geschikt was.
Via bellen bellen en nog eens bellen werd deze database gecorrigeerd en binnen een week had ik kabel.
Hier zit wel een kern van waarheid.

Het is namelijk op het moment nieuwbouw wordt volgende week opgelevert.

Toen ik vorige week keek stond er geen informatie bekend ofzoiets.

Terwijl bij de buren het verhaal stond van wordt binnenkort blablabla.

helpt dus wel dat bellen......stelletje eikels daaro!

Verwijderd

ik hoop dat je meer geluk hebt dan mij ik doe er nu al precies 2 maanden over om kabel internet te krijgen :r @home stuurt je naar essent en essent stuurt je naar @homo allebei te trots om hun fout toe te geven :r nu begin ik aanstaande woensdag aan me 3e poging van @home om internet te verkrijgen :( na veel rellen en bellen dan wel he!! me pa heeft zelf te maken gehad met de baas vn Essent :(

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn gewoon lapzwansen daar.
Als die mensen tegen mij zeggen moet je eens ff luisteren, superdruk, weinig hardware het zit een beetje tegen, maar op 1 september heb je kabel, dan vind ik dat ook wel goed.
Maar niet eerst beloven 1 april komt er kabel, en dan 5 april bellen, en dan zeggen ze, kabel meneer, neeeeee, die komt er voorlopig niet. en uitstellen, en uitstellen, da's ech nie zakelijk meer hoor..

Verwijderd

KILL KILL KILL >:)

Verwijderd

Sorry maar ik weet 1 ding van @home zeker je MOET NIET via de SITE aanmelden ik ga veel met @home monteurts en Service centra om dus ik weet waar ik overpraat!!!

ik zweer het als je BELT ga het ook wel goed maar je kan beter naar een @home service center gaan bij JOU in de buurt!!!

Corne

Verwijderd

Op zaterdag 14 juli 2001 17:58 schreef Qorne het volgende:
Sorry maar ik weet 1 ding van @home zeker je MOET NIET via de SITE aanmelden ik ga veel met @home monteurts en Service centra om dus ik weet waar ik overpraat!!!

ik zweer het als je BELT ga het ook wel goed maar je kan beter naar een @home service center gaan bij JOU in de buurt!!!

Corne
@home stuurt ons de verkkerde monteur hoe bedoel je |:( |:( Hun fout moeten wij weer achter aan de rij :( :r
Pagina: 1