Abonement downgraden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb afgelopen 22 januari mijn abonnement willen downgraden naar Hero. Ik heb hier dus bij verlengen voor Hero gekozen.

Hierbij heb ik netjes 1x het maandbedrag overgemaakt en in de goede hoop dat mijn Elite abonnement vandaag zou stoppen.

Echter niets is minder waar. Vanochtend ontdekte ik tot mijn grote schrok dat er 19,95 van mijn rekening is afgeschreven en even later zelfs dat mijn Hero abonnement gestopt was en ik weer op Elite zit.

Net heb ik mijn Elite abonnement stop gezet, maar nu staat er dat ik tot 19-02-2019 aan Elite vast zit. Dit was nooit mijn intentie omdat ik afgelopen maand mijn abonnement heb downgegrade.

Dus nu wil ik GRAAG terug naar Hero én wil ik weten of ik het Elite bedrag kan laten terugstorten?

Beste antwoord (via Verwijderd op 15-02-2018 12:19)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@sanderev66 Ik ga jouw Elite abonnement handmatig stoppen en als het goed is, gaat jouw Hero abonnement dan vanzelf door. Mocht dat niet het geval zijn, laat mij dat dan even weten, dan zet ik die ook handmatig weer voor jou aan.

Betreft de abonnementskosten voor de Elite, daar kunnen we 2 wegen voor bewandelen. Jij kan het zelf bij jouw bank storneren (snelste en makkelijkste oplossing), of wij gaan het intern regelen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Alle reacties

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:05:
Ik heb afgelopen 22 januari mijn abonnement willen downgraden naar Hero. Ik heb hier dus bij verlengen voor Hero gekozen.

Hierbij heb ik netjes 1x het maandbedrag overgemaakt en in de goede hoop dat mijn Elite abonnement vandaag zou stoppen.

Echter niets is minder waar. Vanochtend ontdekte ik tot mijn grote schrok dat er 19,95 van mijn rekening is afgeschreven en even later zelfs dat mijn Hero abonnement gestopt was en ik weer op Elite zit.

Net heb ik mijn Elite abonnement stop gezet, maar nu staat er dat ik tot 19-02-2019 aan Elite vast zit. Dit was nooit mijn intentie omdat ik afgelopen maand mijn abonnement heb downgegrade.

Dus nu wil ik GRAAG terug naar Hero én wil ik weten of ik het Elite bedrag kan laten terugstorten?
Ik zag eerst wel een geel schildje staan maar daarna inderdaad weer een rode :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd, en het erge is ik heb hier vorige maand per mail contact over gehad. Enige wat ik hoefde te doen was te verlengen met Hero en alles zou vanzelf goed moeten komen. Nou, niet dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 11:21:
Idd, en het erge is ik heb hier vorige maand per mail contact over gehad. Enige wat ik hoefde te doen was te verlengen met Hero en alles zou vanzelf goed moeten komen. Nou, niet dus.
Ben wel benieuwd inderdaad ,ik ben ook van plan om naar Hero of Supporter over te stappen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:25

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ginz kan hier vast meer over vertellen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

@sanderev66 Ik ga jouw Elite abonnement handmatig stoppen en als het goed is, gaat jouw Hero abonnement dan vanzelf door. Mocht dat niet het geval zijn, laat mij dat dan even weten, dan zet ik die ook handmatig weer voor jou aan.

Betreft de abonnementskosten voor de Elite, daar kunnen we 2 wegen voor bewandelen. Jij kan het zelf bij jouw bank storneren (snelste en makkelijkste oplossing), of wij gaan het intern regelen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Ginz Bedankt voor de reactie. Ik denk idd dat ik het bedrag het beste zelf kan storneren. Ik zal dit dan gelijk in werking stellen.
Pagina: 1