Vraag

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:21
Ik ben voor een Shuttle xh170v op zoek naar een DVD speler/brander. In eerste instantie een willekeurige slimline aangeschaft, maar dat is er eentje voor een laptop waarschijnlijk die lager is dan wat er in de Shuttle past.
Probleem daarmee is dat ik de ene kant wel vast kan schroeven, maar de andere kant niet, waardoor de DVD speler scheef hangt, wat weer niet bevorderlijk werkt voor het geluid als er een CD/DVD in zit.

Vraag is dus: welke slimline DVD speler kan goed gemonteerd worden in een Shuttle XH170V

Alle reacties

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Elke slimline drive heeft over het algemeen dezelde specificaties, dus een andere zal je probleem niet oplossen. Ik zou zelf nog eens goed kijken of je niets over het hoofd gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:21
DenHond schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 16:32:
Elke slimline drive heeft over het algemeen dezelde specificaties, dus een andere zal je probleem niet oplossen. Ik zou zelf nog eens goed kijken of je niets over het hoofd gezien hebt.
Dat dacht ik eerst ook, maar er moet een slimline in en op de PW is dit de hele lijst. De goedkope LG is in ieder geval te dun om aan beide kanten vastgeschroefd te kunnen worden. Al zou dat een Ultra slimline kunnen zijn, maar ik vind het lastig om dat onderscheid te kunnen maken op de PW.