Vraag

• Nickhubers1988
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-04 18:11
Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mijn telefoon. Op willekeurige momenten wordt de achtergrond van mijn startscherm veranderd. Ook als ik een afbeelding kies voor mijn startscherm dan veranderd dit later alsnog in een ander willekeurige achtergrond.

Bij instellingen van mijn toestel kan ik nergens iets vinden van het automatisch veranderen van mijn startscherm.
Op internet worden mogelijke problemen genoemd met bepaalde apps. Echter weet ik niet welke en vraag ik mij af hoe ik daar achter kan komen? Het liefst zonder alles één voor één te moeten verwijderen. Dit vooral omdat ik niet weet welke ik met terugwerkende kracht allemaal heb geïnstalleerd.

Elders op het internet kon ik de oplossing voor mijn probleem niet vinden, misschien heeft iemand hier een idee?

iRacing Profiel

Beste antwoord (via Nickhubers1988 op 16-02-2018 17:55)

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Toevallig de Microsoft Launcher geïnstalleerd? Die gebruikt images van Bing voor de achtergronden, elke dag een nieuwe.

Alle reacties

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heb je een app geïnstalleerd waarmee je wallpapers kunt downloaden (zoals bv. zedge)? Waarschijnlijk is die app ingesteld op afwisselen van wallpaper.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• Chinco
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-04 14:19
Toevallig de Microsoft Launcher geïnstalleerd? Die gebruikt images van Bing voor de achtergronden, elke dag een nieuwe.

• Nickhubers1988
Klopt, Micorsoft Launcher heb ik er ooit opgezet. Nu verwijderd en een achtergrond gekozen. Even de vingers gekruist houden.

[ Voor 7% gewijzigd door Nickhubers1988 op 15-02-2018 19:31 ]

iRacing Profiel

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bingo. Ik verwacht dat je er vanaf zult zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickhubers1988
Zeker! Nog steeds dezelfde achtergrond!

iRacing Profiel

Pagina: 1