Toon posts:

Google authenticator probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een nieuwe iphone, en heb reservekopie overgezet. Nu vraagt mijn app google authenticator een streepjescode te scannen of handmatig in te voeren. Probleem is, ik vind niets van paswoord of streepjescode terug terwijl ik altijd alles wel goed bijhoud maar blijkbaar heb ik dit toen toch niet genoteerd of uitgeprint.
Ik heb mijn vorige iphone nog en via deze kan ik op mijn bittrex inloggen maar ik zou het toch graag op mijn nieuwe gsm ook kunnen aangezien ik nu iedere keer simkaart moet hersteken.

Iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt !

Alle reacties

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:11
Lees dit eens door: https://www.cnet.com/how-...nticator-to-a-new-device/

je oude 2FA codes moeten opnieuw worden aangevraagd (in dit geval bittrex)
Ik had een vergelijkbaar issue met Binance en Bitstamp.

Succes!

bl44t

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de snelle reply!

Maar als ik nog kan inloggen in bittrex, kan ik dit zelf niet veranderen om nu via AUTHY te werken bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
en ik had deze stappen al doorgenomen maar bij stap 3 het penseeltje en de melding of ik van toestel wil veranderen, dit vind ik niet?

• YaaD
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:26:
bedankt voor de snelle reply!

Maar als ik nog kan inloggen in bittrex, kan ik dit zelf niet veranderen om nu via AUTHY te werken bijvoorbeeld?
Ik vermoed dat je dan 2FA moet uitschakelen op bittrex en dan opnieuw moet inschakelen maar dit keer met je nieuwe telefoon. Ik dacht dat je helemaal niet meer in kon loggen omdat 2FA niet meer werkt.

In stap drie moet je een optie hebben die "change phone" heet. Ik zie dat het penceeltje er inderdaad niet bij staat.

bl44t

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zou het kunnen als volgt ( sorry maar ik ken er echt niet zo veel van)

Ik heb de 16 cijferige recovery key van bittrex ingegeven in Google authenticator en nu lukt de login?

Het is de recovery key van bittrex wat ik dus gewoon moest ingeven??
Ik dacht dat google autenticator een speciale code had.. Denk verkeerd begrepen dus

• YaaD
Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:34:
Hallo,

Zou het kunnen als volgt ( sorry maar ik ken er echt niet zo veel van)

Ik heb de 16 cijferige recovery key van bittrex ingegeven in Google authenticator en nu lukt de login?

Het is de recovery key van bittrex wat ik dus gewoon moest ingeven??
Ik dacht dat google autenticator een speciale code had.. Denk verkeerd begrepen dus
Ik ken bittrex niet dus ik zou het niet weten.. Maar als jij zegt dat het werkt is het prima toch. Nu moet je dan enkel nog je nieuwe telefoon koppelen aan 2FA

bl44t

Pagina: 1