Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiang153
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-04 23:52
Heeft het nut om opnieuw te solliciteren op een vacature (stage) waar je ca. 4 maanden geleden voor ben afgewezen? Reden van afwijzing was toen dat mijn persoonlijkheid niet helemaal overeenkwam met wat zij zochten op basis van een test, dus een daadwerkelijk gesprek had dan ook nog niet plaatsgevonden. De reguliere vaardigheidstest had ik wel redelijk afgerond.

Enige verschil tussen de vacatures is de periode. Toen was het voor de periode feb - juni en de vacature die er nu staat betreft de periode sept - feb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Lijkt me niet. Ze zullen zich na 4 maanden niet bedacht hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik zou het weer opnieuw proberen. Het laat zien dat je daar écht stage wilt gaan doen en dat je volhardend bent. Je bent geen mietje die zich na één negatief bericht uit het veld laat slaan.

Wat ik alleen een beetje vreemd vind is dat een bedrijf of instantie op basis van één test, zonder gesprek, kan beoordelen of je wel of niet geschikt bent voor de stage. Dat komt meestal gedurende de stage wel aan de orde. Wanneer je nu niet geschikt bent kun je ook niet leren om geschikt te worden. Je kunt je zelf alleen verbeteren en veranderen wanneer je op zaken wordt aangesproken die anderen liever niet of juist wel willen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 22:15

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Dat zal wel zo'n briggs-meyers persoonlijkheidstest zijn geweest.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon doen inderdaad. En mochten ze het toch vreemd vinden, dan is daar maar zo. Ik vind het juist wel sterk overkomen.

🌞🍃

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Gewoon opnieuw proberen en even je interesse tonen door erachter aan te bellen. Als je nog meer leuke bedrijven weet schrijf je een open sollicitatie en heb je kans dat je in een ander bakje zit voor er een vacature wordt opengesteld.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02:08

jdh009

FP ProMod
Niet geschoten is altijd mis. Zeker als het een geautomatiseerde test is zou ik het zeker nogmaals proberen. Heb je de uitslag van de vorige test ook gekregen? Zodat je de mogelijkheid krijgt om jezelf te verbeteren? Indien je deze niet hebt gehad en je wordt weer door die test afgewezen dan zou ik daarna een belletje doen of je de uitslag mag hebben zodat je erdoor kan groeien.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-06 13:01

P_Tingen

omdat het KAN

Zou het zeker weer proberen. Kennelijk wil je er wel graag stagelopen dus waarom dan niet? Laat wel zien dat je je niet zomaar laat afschepen. Heb je toevallig nog feedback gekregen van de eerste keer? Dan zou je daar nog eens naar kunnen kijken.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:53
aljooge schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 07:05:
Gewoon opnieuw proberen en even je interesse tonen door erachter aan te bellen. Als je nog meer leuke bedrijven weet schrijf je een open sollicitatie en heb je kans dat je in een ander bakje zit voor er een vacature wordt opengesteld.
Dat bellen zou ik wel maar achterwege laten. Het moet ook geen stalken gaan worden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-06 11:04

bonzz.netninja

Niente baffi

Audiowaste schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 08:14:
[...]

Dat bellen zou ik wel maar achterwege laten. Het moet ook geen stalken gaan worden.
Even bellen over een vacature is toch geen stalken? Ik behandel vacatures/sollicitaties bij ons bedrijf en ik waardeer het altijd als iemand de moeite neemt om even te bellen. Vind ik inderdaad getuigen van interesse en normale omgangsvormen.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• ozeboos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-07-2022
Gewoon wel doen. Precies vertellen waarom jij van mening bent dat zij het in eerste instantie fout zagen. Dat zou het eerste moeten zijn wat zij lezen in je brief.

Ikzelf zou dat wel kunnen waarderen. Een ander misschien niet maar dan is er nog geen man overboord.

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-06 19:26
Gewoon doen, al zou je 3x reageren. Geeft toch aan dat je het heel graag wil?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Zeker doen.

Zo heb ik binnen een jaar twee keer op dezelfde vacature gesolliciteerd (vacature was gevuld en kwam weer vrij). De recruiter reageerde in eerste instantie met iets als "je was al eens afgewezen, gaat nu ook weer gebeuren". Doorgezet en inmiddels ben ik nu bijna 3 jaar in dienst.

From DEC to Dragon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49

macnerd

No Apples please :-)

Als je nog een keer gaat solliciteren is het handig om je voor te bereiden op vragen waarom je het toch opnieuw probeert terwijl je was afgewezen. Daar moet je je dus op voorbereiden.

Doe zelf nog een keer een persoonlijkheidstest, bv op 16personalities.com (de test is ook in het Nederlands te doen). Bij mij klopte de uitslag verrassend goed. Ik weet daardoor mijn sterke en zwakke punten beter.

MacNerd

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paralectic
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:42
Ik zou zelf zo'n bedrijf het niet eens meer gunnen om mij in dienst te mogen nemen na een afwijzing op basis van een test, ik zou het dus niet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Jiang153 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 02:04:
Heeft het nut om opnieuw te solliciteren op een vacature (stage) waar je ca. 4 maanden geleden voor ben afgewezen? Reden van afwijzing was toen dat mijn persoonlijkheid niet helemaal overeenkwam met wat zij zochten op basis van een test, dus een daadwerkelijk gesprek had dan ook nog niet plaatsgevond
Ik neem aan dat je persoonlijkheid niet in 4 maanden bijzonder veranderd is. Zou me lekker focussen op een andere stage waar ze jouw persoonlijkheid wel weten te waarderen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cbr
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:55

Cbr

sypie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:34:
Wat ik alleen een beetje vreemd vind is dat een bedrijf of instantie op basis van één test, zonder gesprek, kan beoordelen of je wel of niet geschikt bent voor de stage.
Tja, als een bedrijf 10 keer meer aanvragen voor stage-plekken binnenkrijgt dan dat er plekken zijn.... dan ga je dus eerst heel grof selecteren...

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:29

Yucon

*broem*

Ik denk dat het best belangrijk is wat de mismatch op basis van de test was. Niet dat je dat met ons moet delen, maar je zou je af kunnen vragen of ze misschien een punt hebben en of er redenen zouden kunnen zijn waarom dat toch geen punt zou hoeven zijn.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:56

Blokker_1999

Full steam ahead

sypie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:34:
Ik zou het weer opnieuw proberen. Het laat zien dat je daar écht stage wilt gaan doen en dat je volhardend bent. Je bent geen mietje die zich na één negatief bericht uit het veld laat slaan.

Wat ik alleen een beetje vreemd vind is dat een bedrijf of instantie op basis van één test, zonder gesprek, kan beoordelen of je wel of niet geschikt bent voor de stage. Dat komt meestal gedurende de stage wel aan de orde. Wanneer je nu niet geschikt bent kun je ook niet leren om geschikt te worden. Je kunt je zelf alleen verbeteren en veranderen wanneer je op zaken wordt aangesproken die anderen liever niet of juist wel willen zien.
En toch, het gebeurd. En niet enkel voor stage plekken. Heb ooit een solicitatie gedaan bij 1 van de grote IT dienstverleners in de BeNeLux. Heb er twee gesprekken gehad met de technische mensen die zeer tevreden waren over mijn competenties maar uiteindelijk heb ik de job niet gekregen met als belangrijkste argument de persoonlijkheidstest die ik had afgelegd in combinatie met enkele dingen die ze geleerd hadden uit mijn gesprekken.

Ik ben namelijk iemand die niet veel heeft aan vriendschaps en familiebanden en dus sociaal niet zo sterk staat maar uit de test kwam wel naar voren dat ik voor mijn collegas wel een tandje wil bijsteken. Vul dat aan met het feit dat ik bij mijn toenmalige werkgever een kantoortje voor mezelf had en de persoon van HR concludeerde daaruit dat ik niet kon samenwerken in teamverband zonder ooit ook maar 1 keer met mij persoonlijk gesproken te hebben. Mijn huidige werkgever en collega's zouden hem/haar trouwens groot ongelijk geven.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-06 15:11
Gewoon doen! Niks mis mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:14

g0tanks

Moderator CSA
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je op andere vlakken bent afgewezen, maar dat het de makkelijkste optie was om de test als reden op te geven.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:42
Als je nu weer dezelfde est moet doen wordt je net zo goed weer afgeschoten.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Is de test wel betrouwbaar? MIjn vrouw moest ook een keer een online test doen. Ik heb het ook gedaan (ik dacht www.123test.nl/), maar die zijn zo doorzichtig dat ik van tevoren het resultaat met grote zekerheid kon beïnvloeden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jiang153
g0tanks schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:19:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je op andere vlakken bent afgewezen, maar dat het de makkelijkste optie was om de test als reden op te geven.
Was echt puur op de persoonlijkheidstest aangezien er meer ook niet was. :+

Ik heb idd de uitslag nog dus was dit keer dan ook gewoon van plan om datgene in te vullen wat zij dus zoeken. In de uitslag staat namelijk ook wat voor type mensen ze zoeken namelijk. Zo vinden zij werknemers belangrijk die graag streven naar innovatie en nog meer nieuwe dingen, terwijl het mij in werkelijkheid eigenlijk geen reet boeit.

Maarja ik zal wel weer een nieuwe poging wagen dan maar. In een half jaar tijd nog steeds niks kunnen vinden, dus na zolang stil te zitten heb ik ook weer zin om wat te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Jiang153 op 15-02-2018 13:42 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:14

g0tanks

Moderator CSA
Jiang153 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:40:
Zo vinden zij werknemers belangrijk die graag streven naar innovatie en nog meer nieuwe dingen, terwijl het mij in werkelijkheid eigenlijk geen reet boeit.
Ik had eerst de indruk dat die test misschien niet accuraat was, maar als ik dit lees lijkt het me toch terecht dat ze je hebben afgewezen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 11:40
[...]
Zo vinden zij werknemers belangrijk die graag streven naar innovatie en nog meer nieuwe dingen, terwijl het mij in werkelijkheid eigenlijk geen reet boeit.
Als ik dit lees hoop ik eigenlijk dat jouw beoogde werkgever dit ook leest.
Met zo'n instelling ga je het echt niet redden in de echte wereld. Daarnaast lijkt mij streven naar innovatie, in welke vorm dan ook, de grondslag voor IEDERE organisatie. Succes met de rest van je leven, ik zou me maar eens goed achter de oren krabben of je wel geschikt bent voor onze arbeidsmarkt.

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Paul1987 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:01:
[...]
Met zo'n instelling ga je het echt niet redden in de echte wereld. Daarnaast lijkt mij streven naar innovatie, in welke vorm dan ook, de grondslag voor IEDERE organisatie. Succes met de rest van je leven, ik zou me maar eens goed achter de oren krabben of je wel geschikt bent voor onze arbeidsmarkt.
Laat mij je dan wat meegeven over de ECHTE wereld waarin iedere organisatie een MISSIE genoteerd heeft staan en er een VISIE is opgesteld, de BEEDRIJFSWAARDEN wordn uiteengezet, MVO is erg belangrijk en ook het voldoen aan GOVERNANCE regels breed wordt uitgedragen.

In de ECHTE wereld, moet je communiceren met andere afdelingen via inefficiënte methodes, wordt er niet verder gekeken dan hun neus lang is, wordt elke manier aangepakt om een aanvraag af te schieten, moet je ruzie maken met andere afdelingen om gemaakte fouten recht te zetten voor je klant, etc.

Dus ja, in theorie wil een bedrijf gemotiveerde werknemers met hard voor de zaak, die een stapje extra zetten, etc., etc. Maar de praktijk is toch weerbarstiger.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Was echt puur op de persoonlijkheidstest aangezien er meer ook niet was. :+

Ik heb idd de uitslag nog dus was dit keer dan ook gewoon van plan om datgene in te vullen wat zij dus zoeken. In de uitslag staat namelijk ook wat voor type mensen ze zoeken namelijk. Zo vinden zij werknemers belangrijk die graag streven naar innovatie en nog meer nieuwe dingen, terwijl het mij in werkelijkheid eigenlijk geen reet boeit.

Maarja ik zal wel weer een nieuwe poging wagen dan maar. In een half jaar tijd nog steeds niks kunnen vinden, dus na zolang stil te zitten heb ik ook weer zin om wat te doen.
Ik zou niet nog een keer solliciteren, ik snap namelijk precies waarom ze jou niet willen hebben en dat zal niet snel veranderen. Als ze jou nu alsnog aannemen zal dat voor beide partijen een teleurstelling zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 11:40
PcDealer schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:26:
[...]

Laat mij je dan wat meegeven over de ECHTE wereld waarin iedere organisatie een MISSIE genoteerd heeft staan en er een VISIE is opgesteld, de BEEDRIJFSWAARDEN wordn uiteengezet, MVO is erg belangrijk en ook het voldoen aan GOVERNANCE regels breed wordt uitgedragen.

In de ECHTE wereld, moet je communiceren met andere afdelingen via inefficiënte methodes, wordt er niet verder gekeken dan hun neus lang is, wordt elke manier aangepakt om een aanvraag af te schieten, moet je ruzie maken met andere afdelingen om gemaakte fouten recht te zetten voor je klant, etc.

Dus ja, in theorie wil een bedrijf gemotiveerde werknemers met hard voor de zaak, die een stapje extra zetten, etc., etc. Maar de praktijk is toch weerbarstiger.
Jij werkt klaarblijkelijk voor de verkeerde bedrijven. Overal zijn regels en richtlijnen. Maar daar tussen is bij veel bedrijven genoeg ruimte om zelf vorm te geven aan de manier van werken en te vernieuwen.

Maar goed, zelfs al werkt het in de praktijk misschien anders dan in een vacature tekst geschetst wordt dan nog moet je niet met die instelling ergens solliciteren. Als het je niets interesseert laat het dan en ga iets zoeken waar je wel gelukkig van wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Paul1987 op 15-02-2018 16:25 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Heb dit ook gedaan, eerste keer afgewezen, 6 maanden later opnieuw geprobeerd. scheelde ook dat ze alles nog in het systeem hadden staan, dus kon sommige tests gewoon overslaan, resultaat aangenomen :)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiang153
Paul1987 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 14:01:
[...]

Als ik dit lees hoop ik eigenlijk dat jouw beoogde werkgever dit ook leest.
Agh ja moraalridders heb je overal.

Kan wel veel onzin gaan roepen maar feit is dat niet iedereen het even belangrijk vind en/of de moeite erin wil steken. Prima toch of moet iedereen altijd streven om het maximale uit zichzelf te gaan halen? Ik zou dus nooit een burn-out krijgen. :+

Het enige waarvoor ik in de toekomst voor ga werken is om maandelijks de rekeningen te kunnen betalen en voor de rest leuke dingen te gaan doen waar mijn interesse wel liggen. Zou dus niet ontevreden zijn nee met een baan waarbij ik weinig inspanning hoef te verrichten en alsnog voldoende binnenhaal om niet op straat te belanden. Moet toch 40-50 jaar gaan werken, dus waarom hard als het ook rustig aan kan. 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Jiang153 op 15-02-2018 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:29

Yucon

*broem*

Jiang153 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 20:06:
[...]

Agh ja moraalridders heb je overal.

Kan wel veel onzin gaan roepen maar feit is dat niet iedereen het even belangrijk vind en/of de moeite erin wil steken. Prima toch of moet iedereen altijd streven om het maximale uit zichzelf te gaan halen? Ik zou dus nooit een burn-out krijgen. :+

Het enige waarvoor ik in de toekomst voor ga werken is om maandelijks de rekeningen te kunnen betalen en voor de rest leuke dingen te gaan doen waar mijn interesse wel liggen. Zou dus niet ontevreden zijn nee met een baan waarbij ik weinig inspanning hoef te verrichten en alsnog voldoende binnenhaal om niet op straat te belanden. Moet toch 40-50 jaar gaan werken, dus waarom hard als het ook rustig aan kan. 8)7
Kudos dat je er voor uitkomt een lamzak te zijn :7

Zonder gekheid, wat zelfkennis is altijd heel goed. Maar als ze daar bij de poort op filteren en het mogelijk echt onderdeel van de bedrijfscultuur is is voor ons wat moeilijk te zeggen zonder het bedrijf te kennen, denk je dan niet dat ze daar als je er werkt op dezelfde manier tegen je prestaties en werkethiek aankijken?

Zou je niet gewoon bij de (semi) overheid gaan werken? Volgens mij wordt je tussen gelijkgestemden veel blijer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiang153
Yucon schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:57:
[...]

Kudos dat je er voor uitkomt een lamzak te zijn :7

Zonder gekheid, wat zelfkennis is altijd heel goed. Maar als ze daar bij de poort op filteren en het mogelijk echt onderdeel van de bedrijfscultuur is is voor ons wat moeilijk te zeggen zonder het bedrijf te kennen, denk je dan niet dat ze daar als je er werkt op dezelfde manier tegen je prestaties en werkethiek aankijken?

Zou je niet gewoon bij de (semi) overheid gaan werken? Volgens mij wordt je tussen gelijkgestemden veel blijer.
Tuurlijk er zullen vast wel mensen zijn met een andere werkethiek en/of wel gelijkgestemden die het alleen niet zo openlijk aangeven maarja het gaat nu toch alleen maar om een stage dus voor een lange termijn is het niet. Belangrijkste is dat ik niet enorm lang hoeft te reizen en dat ik mijn onderzoek kan verrichten. _O-

Daarnaast mocht ik er zitten dan pas ik mij uiteraard in die periode gewoon aan.

De (semi) overheid lijkt me idd wel wat, maar ik zie achteraf wel na het afstuderen waar de boot strand. Wil natuurlijk niet te hard gaan werken, maar net voldoende. Moet namelijk voldoende tijd hebben om door te studeren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Tja, in dit specifieke geval zou ik niet nogmaals solliciteren (en helemaal niet voor een stage) aangezien je zelf al weet dat je een duidelijke mismatch bent.

Serieus, als jij nu alle gewenste antwoorden gaat geven maar je werkethiek is er simpelweg niet naar dan gaat dit blijken en als dan ook nog blijkt dat je al eens eerder gesolliciteerd hebt dan weet ook iedereen dat je de 2e keer de boel "bedrogen" hebt door enkel de gewenste antwoorden te geven. En dan zou ik je er direct uitmieteren en bij je school navragen of het erg is als je als stage-cijfer een 1 krijgt...

Kijk als iemand ergens graag wil werken en het idee heeft binnen het bedrijf te passen en enkel op onjuiste redenen uitgeselecteerd te zijn dan zou ik direct zeggen : probeer het een 2e en een 3e en een 4e keer etc.
Maar jij bent er gewoon bewust uitgeselecteerd op exact jouw eigenschappen en dat weet jij ook, de enige manier waarop jij nog kan binnenkomen is door de boel te gaan bedriegen... En dan zou ik dus niet gaan solliciteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik krijg steeds meer het idee dat je helemaal niet wilt werken en dus ook geen stage. Ik zou zeggen stop meteen met school want werken voor je studie lijkt ook teveel gevraagd. Of je vindt een 6- ook wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:45
PcDealer schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:29:
Ik krijg steeds meer het idee dat je helemaal niet wilt werken en dus ook geen stage. Ik zou zeggen stop meteen met school want werken voor je studie lijkt ook teveel gevraagd. Of je vindt een 6- ook wel goed.
Ik denk dat redelijk veel mensen liever niet werken dan wel. Veel mensen zeggen altijd wel zo tof dat ze blijven doorwerken als ze de loterij winnen, maar ik geloof er geen flikker van.

Moraalridder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
barrymossel schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:47:
[...]
Ik denk dat redelijk veel mensen liever niet werken dan wel. Veel mensen zeggen altijd wel zo tof dat ze blijven doorwerken als ze de loterij winnen, maar ik geloof er geen flikker van.
Dan heb ik toch medelijden met jou, ik zal zeker wel doorwerken als ik de loterij win. Natuurlijk wel drastisch minder uren dan nu.

Maar ik heb gewoon plezier in mijn werk en vind dat leuk. Oftewel 1 dag per week doorwerken met uiteraard de mogelijkheid om voor langere tijd afwezig te zijn en ik blijf doorwerken hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:02

Qwerty-273

Meukposter

Yucon schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 22:57:
Zou je niet gewoon bij de (semi) overheid gaan werken?
Jiang153 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:06:
De (semi) overheid lijkt me idd wel wat, maar ik zie achteraf wel na het afstuderen waar de boot strand. Wil natuurlijk niet te hard gaan werken, maar net voldoende.
Het is altijd wel mooi om te zien dat de werkende populatie klaagt over de incompetentie van de (semi-)overheid, maar wel iedereen die ook maar een beetje incompetent lijkt dan adviseerd om bij de (semi-)overheid te gaan werken. Dat helpt natuurlijk enorm om daar wel eens een compleet competent team op te zetten.... }:O

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Pagina: 1