Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

KNIPPR tijd niet correct op Samsung TV UE32M5620,

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• elephant60
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 15-02 12:47
Mijn vraag
.De KNIPPR klok loopt ca. 18 - 28 uur achter op de TV t.o.v. de werkelijke tijd. Live TV kijken is dus niet mogelijk. KNIPPR en Samsung weten ervan maar geven elkaar de schuld van het probleem. De internetverbinding is bedraad , 100/100 Mbps, via KPN glasvezel, met een KPN V10 modem.

Wie weet de oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Samsung UE32M5620 TV, KPN V10 modem.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

TV is niet handmatig op de juiste tijd in te stellen, Softwareversie is 1151.1 , TV geeft bij online updaten aan dat dit de laatste versie is. :(
...

Alle reacties

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:49

defiant

Moderator General Chat
Technische vraag over KNIPPR, dus deze hoort in MSH.
FTM->MSH

Climate dashboard

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*