Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Email *precies* op tijd 20:00:01 in inbox van ontvanger

Pagina: 1
Acties:

• MOmax
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 17-08 22:37
Ik heb een vraag:

Is er een manier om er voor te zorgen dat een email (met een bijlage van 1 MB) precies op een bepaalde tijd arriveert in een inbox van de ontvanger?

Achtergrond:

In een selectieprocedure voor een woning wordt gesteld dat een de selectie wordt uitgevoerd op basis van binnenkomst van email na 20:00 uur 's avonds op een bepaalde datum. Emails die eerder binnenkomen wordt genegeerd. Nu kan ik om precies 20:00 op send drukken, maar ik vermoed dat de email dan later dan 20:00 verschijnt in de inbox van de ontvanger.

Zelf gezocht:

Er zit een functie in Outlook (vertraagd verzenden), maar die is onnauwkeurig. Tevens is er iets voor gmail, maar ik heb er geen ervaring mee: https://www.boomeranggmail.com/l/schedule-an-email.html
Ik kan er mee gaan experimenteren, maar ik vind het een onzeker pad.

Edit:

Een e-mail bom wordt denk ik niet gewaardeerd.

MOmax wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:39 (3%)

• rg-mohwa
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 09:26

rg-mohwa

Phoe H

Volgens mij is dit onmogelijk ook omdat de mailserver aan de andere kant een eigen klok heeft die altijd anders kan lopen dan je eigen mailserver (dan heb ik het over secondens )

• ufear
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-08 13:13
Nee, daar heb je geen invloed op, normaliter zal het een paar honderd milliseconden tot een paar seconden duren voordat je e-mail aankomt bij de ontvangende server, je hebt hier echter totaal geen invloed op.

Meestal zal het 'enkele seconden' duren voordat een e-mail aankomt op de server door processing invloeden, maar hoeveel precies hangt van je eigen provider af. Gmail bijvoorbeeld bied de mogelijk om een e-mail te 'recallen' binnen een paar seconden, dat betekend dus dat hij pas na een paar seconden echt verstuurd word.

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:08
Dus als je om 19.59 uur begint met bulkmailen en om 20.01 stopt (je zegt niks over hoeveel mailtjes je mag sturen, alleen dat alles tot 20.00 uur wordt genegeerd) dan is je probleem toch opgelost? ;-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

knip, nee we gaan geen faudte tips geven hoe anderen te hinderen.

F_J_K wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:37 (89%)

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het SMTP-protocol is niet dusdanig uitgebreid; de S is niet voor niets Simple. ;) Dergelijke opties zijn er dus niet. Ook zijn er teveel andere factoren die ook spelen.

In Outlook kun je e-mails wel uitstellen en een datum aangeven tot wanneer het gelezen kan worden. Maar volgens mij werkt dat alleen op interne emails in een Exchange omgeving.

De enige manier waarop dit kan is om een script te maken wat je of afvuurt rond die tijd, of wat zelf checked op de tijd en dan pas de mail verstuurd.

CH4OS wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:33 (18%)

[ Overwatch ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Niemand die opmerkt dat het maximaal 48 uur kan & mag duren voordat een mail als undeliverable wordt gezien? Ergo, om 20:00:00:00:01 iets versturen, kan in het allerergste geval om 68:00:00:01 terugkomen in je eigen mailbox.

Add and message me on XBL for FM7: OctagonQontrol

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

quote:
MAX3400 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:34:
Niemand die opmerkt dat het maximaal 48 uur kan & mag duren voordat een mail als undeliverable wordt gezien? Ergo, om 20:00:00:00:01 iets versturen, kan in het allerergste geval om ,68:00:00:01 terugkomen in je eigen mailbox.
Naar mijn weten blijft een mail zelfs maximaal een week op internet zwerven, voor het undeliverable wordt teruggestuurd naar afzender.

[ Overwatch ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA

Front verplichte underscores

Kan niet. 20.00 sturen - en dan hopen (!) dat de tijd van de ontvanger geen minuut achterloopt.

Inkopper: de ontvanger kan ook de mail client uit hebben staan van 19:50 tot 23:59. De mail client laat, afhankelijk van de gebruikte client en instellingen, niet de ontvangsttijd zien dat het op de client voor het eerst is gezien.

Gewoon sturen na 20.00 en weet zeker dat jouw tijd klopt. En die van je versturende server.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
CH4OS schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:35:
[...]
Naar mijn weten blijft een mail zelfs maximaal een week op internet zwerven, voor het undeliverable wordt teruggestuurd naar afzender.
Ongeacht de timeout, laten we het daarop houden, is het mailen dus een enorm onbetrouwbare manier van inschrijven op iets.

Sterker nog, ik heb bewijsbaar een continue vertraging van Gmail naar Outlook.com van tenminste 5 minuten op bepaalde adressen.

• MOmax
Ik kan dus al een email met een onschuldige vraag sturen naar dat adres met een ontvangst en leesbevestiging. Wat kan ik er van leren en is dit representatief voor datgene wat er een dag later gebeurd als opeens veel mensen tegelijk e-mailen?

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

quote:
MOmax schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:37:
Ik kan dus al een email met een onschuldige vraag sturen naar dat adres met een ontvangst en leesbevestiging. Wat kan ik er van leren en is dit representatief voor datgene wat er een dag later gebeurd als opeens veel mensen tegelijk e-mailen?
Nee want ik kan alsnog de lees & ontvangst blokkeren. Zeker als ik mijn eigen mailserver heb en niet "wil" voldoen aan dit soort geneuzel-standaarden.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA

quote:
MOmax schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:37:
1) ontvangst- en leesbevestiging werken niet per se, laat staan betrouwbaar
2) niets. Hooguit na een paar tienduizend mails verdeeld over een paar maanden, icm serverlogs.

EDIT @MOmax : laat de verkoper ruim op tijd weten (incl bronvermelding) dat mail tijden onbetrouwbaar zijn, vraag hoe ze de tijd checken. Via de mail headers en de tijd op hun ontvangende server, rekening houdende met tijdzones?

F_J_K wijzigde deze reactie 14-02-2018 21:48 (17%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:27

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je kunt beginnen met het uitrekenen van de vertraging van je eigen mail-oplossing: begin met het synchroniseren van de tijd van je pc met een goede ntp server. Stuur vervolgens een mail naar een g- of hotmail account van jezelf en onderzoek de headers; daar staat vaak op de seconde nauwkeurig hoe laat e.e.a. afgehandeld is. Samen met de tijd waarop je op send geklikt hebt (had je wel moeten noteren, natuurlijk) kun je dan de vertraging uitrekenen. Reken uit wat 8 uur is minus die vertraging en klik dan op send, dan heb jij de mail om precies 20:00 uur aangeboden

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Probeer ook je bijlage te verkleinen, jouw upload is immers ook een bepalende factor.

Heb ik je vraag opgelost? Doneer me een Gulden via mijn avatar.

• emnich
  • Registratie: november 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Je kan ook de verzenddatum gewoon aanpassen. Waarschijnlijk gaan ze uit van hun eigen e-mail client en de meeste daarvan laten gewoon de datum zien die in de e-mail staat als zijnde verzonden. Als je die verzenddatum op 20:00:01 zet en het dan ook nog om 20:00 verstuurd dan zit je redelijk safe denk ik.

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
  • Nu online
Verwacht je zoveel animo dat die paar secondes uit gaan maken? Anders gewoon om klokslag 20:00 op verzenden drukken (er vanuit gaande dat je geen undo-periode hebt ingesteld), en hopen dat je er tussen komt.

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:27
Even ter controle. Heb je de instructies wel goed gelezen?
Selectie op basis van welk mailtje het eerste binnenkomt na 8 uur is nog willekeuriger dan vrouwen in meren die zwaarden uitdelen. Meer iets voor een belspelletje op de radio. Maar niet de selectie voor een huis...

Het lijkt mij logisch dat ze wel alles dat voor 8 uur binnenkomt negeren. Maar niet dat de 1e reactie na 8 uur automatisch wint.

TheS4ndm4n#1919

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 08:27
quote:
F_J_K schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:40:

EDIT @MOmax : laat de verkoper ruim op tijd weten (incl bronvermelding) dat mail tijden onbetrouwbaar zijn, vraag hoe ze de tijd checken. Via de mail headers en de tijd op hun ontvangende server, rekening houdende met tijdzones?
Dat is een goede tip. Maar vraag het niet per mail want dat wordt genegeerd B)

• DePaul
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17-08 19:14
Eens met @RocketKoen

Vind het ook een beetje vreemde gang van zaken voor de toewijzing van een huis eigenlijk :?

• Carpento
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Eventueel nog even op basis van de MX-records waar de ontvanger zijn maildienst afneemt. En dan proberen zelf ook een account daar te hebben, scheelt weer hops :p

Wees in geen ding bezorgd

• Dets
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 02-08 07:41
En dan heb je alles uitgerekend, het hele scenario uitgewerkt en nagespeeld en dan realiseer je je dat je totaal geen invloed hebt op de infrastructuur tussen jou en de ontvanger ...
Iemand in je huis vindt het een goed idee om 's avonds toch even een flinke download te starten, de e-mailserver van de ontvanger kan het verkeer op dat tijdstip niet aan, (on)gepland onderhoud van je provider, etc. Er zijn duizenden factoren die je e-mail kunnen vertragen waar je totaal geen grip op hebt. Je krijgt een telefoontje om 20:00 en drukt een (milli)seconde later op verzenden.

Het beste is de gok nemen en om 20:00 op verzenden te drukken. Desnoods maak je een scriptje die dat voor je regelt. Of je verstuurt 3 e-mails om: 19:59:59, 20:00:00, 20:00:01 (de eerste is een gok, de tweede zou goed moeten gaan tenzij tijdsynchronisatie ergens mis gaat, de derde gaat altijd goed).

• Gomez12
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-08 20:16
Op zich zie ik het hele probleem niet, gewoon om 20:00 op verzenden drukken...

Ik lees het dan ook niet dat de 1e na 20:00 het huis krijgt, maar dat het slechts een selectiemiddel is.
Alles voor 20:00 valt af omdat die mensen niet kunnen lezen en alles na zeg 20:15 valt ook weer af omdat die mensen ook niet kunnen lezen.
Houden ze dan nog 1000 gegadigden over dan zullen die 20:15 bijstellen naar 20:05 oid.

Maar ook omgekeerd, zit er geen fatsoenlijke kandidaat in alle mails tot 20:15 dan kunnen ze gewoon verder kijken in latere mails etc.
Het is alleen een 1e selectie middel zoals ik het lees en niet de definitieve factor,

• Alpha89
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 17-08 14:56
Die selecties zijn toch doorgestoken kaart. Gewoon om 20:00:00 op send drukken en hopen op het beste...

Het is al een paar keer gezegd je hebt totaal geen controle over de mail flow. Als de ontvangende partij een uitgebreide spam/malware filter heeft kan de mail daar ook nog wel tot een aantal minuten in verdwijnen!

Veel succes.

• Falcon
  • Laatst online: 17-08 14:36
Maak wel even screenshot en filmpje van je send-actie om 20:00.. heb je gelijk bewijsmateriaal 8)7

Falcon wijzigde deze reactie 15-02-2018 09:06 (3%)

"You never come second by putting other people first"

• mjl
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-08 14:03

mjl

Ugh

quote:
Falcon schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:06:
Maak wel even screenshot en filmpje van je send-actie om 20:00.. heb je gelijk bewijsmateriaal 8)7
Denk niet dat ze zich daar wat vanaantrekken... het bewijs dat anderen al dan niet eerder waren is er tenslotte ook niet. Ik denk eerder dat het je selectiekansen verkleint als je rare trucks uit gaat halen...

-------

• Falcon
  • Laatst online: 17-08 14:36
quote:
mjl schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 09:08:
[...]

Denk niet dat ze zich daar wat vanaantrekken... het bewijs dat anderen al dan niet eerder waren is er tenslotte ook niet. Ik denk eerder dat het je selectiekansen verkleint als je rare trucks uit gaat halen...
Sarcasme detector stuk? :P

"You never come second by putting other people first"

• CivLord
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-08 10:21
Ik weet niet of het gewaardeerd gaat worden door de ontvanger, maar je kunt vanaf 19:59:00 elke tien seconden een mail versturen tot 20:00:30. De kans is groot dat een mailtje vr 20:00 verstuurd met vertraging net na 20:00 binnen komt. Eerdere mailtjes worden genegeerd.
Wat ze er van denken dat ze n 20:00 meerdere mailtjes krijgen is afwachten, maar ik denk dat de kans dat ze je diskwalificeren voor dit 'spammen' kleiner is dan dat je op de gok de eerste bent wanneer je n mailtje verstuurt. Je moet het natuurlijk niet overdrijven, wanneer ze een paar honderd mailtjes binnen een minuut van je ontvangen zal dat je niet in dank worden afgenomen, maar een paar zal niet snel over gevallen worden.
Een minder opvallende variant hiervan is wanneer je gebruik maakt van meerdere emailadressen/ aliassen en vanaf 19:59:00 met tussenpozen van een paar seconden elk adres/ alias n mailtje laat versturen. Dan valt het de ontvanger niet meteen op dat er meerdere mails van n persoon binnenkomen (tenzij hij elke mail gaat openen en lezen).

• ongewoongewoon
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-08 11:26
quote:
emnich schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 06:50:
Je kan ook de verzenddatum gewoon aanpassen. Waarschijnlijk gaan ze uit van hun eigen e-mail client en de meeste daarvan laten gewoon de datum zien die in de e-mail staat als zijnde verzonden. Als je die verzenddatum op 20:00:01 zet en het dan ook nog om 20:00 verstuurd dan zit je redelijk safe denk ik.
Dit dus. Gewoon in je mailheaders een datum en tijd op 20:00 (:xx) zetten.

• PetervdM
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
gebruik webmail. je sluit dan vertragende factoren van je eigen smtp-client uit.

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:03
Je bent je wel bewust dat je enorm getilt wordt in de prijs van de woning als projectontwikkelaars dit soort stunts aan het doen zijn? Veel success lig :D!

• Pietervs
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

quote:
F_J_K schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:40:
[...]

Dit is een verkopersmarkt. Zeker in de Randstad kunnen verkopers vragen wat ze willen. Als ze bij wijze van spreken willen dat je een jaar lang iedere zaterdag de auto van de verkoper komt wassen, zal er vast wel een gek te vinden zijn die daarmee akkoord gaat... 8)7
Ze zullen zich dus bar weinig aantrekken van dit (overigens terechte) bezwaar. ;w

On-topic
Overigens vind ik de opmerking dat ze toewijzen op basis van binnenkomst van emails wel erg vreemd. Is dat echt zo, of is dat interpretatie van de TS? Want een beetje verkoper weet ook wel dat niet iedereen 24 uur per dag aan zijn computer vastgekit zit, op dat tijdstip de hond uit moet laten, de kinderen naar bed moet brengen, nog onderweg is van werk naar huis, zijn balletje gehakt nog aan het downloaden is, enzovoort...

Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA

Dat offertes voor momentX niet tellen, kan ik me iets bij voorstellen als iedereen 1 bod mag doen.

Maar inderdaad een sortering op alleen tijd is onzinnig. De snelste biedt 3 ton, iemand een paar uur later 3,5 ton. Driemaal raden wie wint. Misschien is het alleen bij gelijke biedingen oid zo. Maar ja, biedt een paar euro meer en het is ongeacht niet gelijk meer met degene die precies 3 ton biedt...

Hoe dan ook: het is inderdaad maar wat men bedenkt.

• Cbr
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 10-08 01:11
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 21:37:
[...]

Ongeacht de timeout, laten we het daarop houden, is het mailen dus een enorm onbetrouwbare manier van inschrijven op iets.

Sterker nog, ik heb bewijsbaar een continue vertraging van Gmail naar Outlook.com van tenminste 5 minuten op bepaalde adressen.
Wat dat betreft is het handig om bij dezelfde mailprovider als de ontvanger te gaan zitten.

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07:55

Richh

Zeg maar Richard

Edit: nvm, TS is de potentile koper.

Ik zou iig in webmail de bijlage vast uploaden.

Richh wijzigde deze reactie 15-02-2018 10:40 (79%)

Mijn PC | Mijn MiLight app Android

• Ionicawa
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 16-08 15:57
quote:
F_J_K schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 10:04:
Dat offertes voor momentX niet tellen, kan ik me iets bij voorstellen als iedereen 1 bod mag doen.

Maar inderdaad een sortering op alleen tijd is onzinnig. De snelste biedt 3 ton, iemand een paar uur later 3,5 ton. Driemaal raden wie wint. Misschien is het alleen bij gelijke biedingen oid zo. Maar ja, biedt een paar euro meer en het is ongeacht niet gelijk meer met degene die precies 3 ton biedt...

Hoe dan ook: het is inderdaad maar wat men bedenkt.
Ik kan het mishebben, maar gaat het hier niet over een huurwoning? Want je kan mij niet vertellen dat er in de huidige markt een koopwoning beschikbaar komt waar je echt een selectie systeem als deze voor nodig hebt...

Want bij een huurwoning kan ik het mij wel voorstellen dat de verhurende partij dit soort restricties gaat opleggen, zeker gezien het chronisch tekort aan huurwoningen.

Maar wat betreft de email; je hebt er helaas niet heel veel invloed op. Zoals anderen al zeiden, ga er klaar voor zitten en zorg dat je de mail gewoon klokslag 8 uur verstuurd. Succes!

• Snikker
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online
Via webmail en de tijdheaders aanpassen lijken me goed om in iedergeval te doen en misschien een paar seconden voor 20:00 op versturen drukken.

Ik ben ook bang dat het doorgestoken kaart is, maar ik kan me voorstellen dat je het risico niet wilt nemen en ook het idee hebben dat je er alles aangedaan hebt.

• Reptile209
  • Laatst online: 10:04

Reptile209

- gers -

En de gemiddelde makelaar gaat headers controleren :D. Dit is gewoon de "moderne" variant van: we kijken naar de toevallige volgorde volgorde waarin de post in de brievenbus lag, of een muntje opgooien. TS: succes met de loterij :).

Professor Farnsworth: "Good news everyone! I've invented a signature which makes you read this line in your head, in my voice!"

• MeZZiN
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 08-08 13:32
Lol wat een gedoe. SMTP heeft geen middelen hiervoor als je nu stuurt komt hij ergens binnen deze week binnen maar meestal binnen een minuut of 2 -3 Dus ze gaan uit van de tijd die op de mail staat dus waarschijnlijk de tijd van wanneer jij hem verstuurd. Dat is makkelijk te fixen door gewoon je tijd goed te zetten en gewoon versturen op 20:00 dan is de timestamp 20:00 in een mail client zie je alleen die tijd niet de tijd van ontvangst.Geloof niet dat ze een fancy technische oplossing hebben en als ze dat wel hebben dan doe je er al helemaal niets aan.

Tesla MX - Leaf 2.zero

• jurian123
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 31-07 11:42
Als het goed is kan je een timer instellen voor het versturen van een mail.

• Rule
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Je zou natuurlijk zelf een job kunnen schrijven die een mail stuurt om 20:00:01 of een of andere plugin gebruiken zodat je niet hoeft te stressen om de tijd.

https://chrome.google.com...komgploogccdmcloekbloobgb
-- Schedule Email --
Have good ideas at night but want to send the email later in the morning? You can now set a future send date for your emails. Right Inbox will automatically send your emails at the specified time. (eerst even testen voor jezelf)

Maar dit garandeert niet dat die mail precies op tijd aan komt bij de geadresseerde (zoals hierboven al is gemeld),

Herken deze praktijken wel van toen ik zelf nog opzoek was naar een woning. Succes met zoeken, laat je alleen niet gek maken door deze vreemde tactieken die jou alleen maar onder druk proberen te zetten.

• MeZZiN
quote:
jurian123 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:47:
Als het goed is kan je een timer instellen voor het versturen van een mail.
Nope alleen clients en sommige webmail service kunnen dat alleen tja dan nog kan het een week duren voordat hij op bestemming is aangekomen.

Tesla MX - Leaf 2.zero

• rc5proxy
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 17-08 14:54
quote:
Reptile209 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 12:18:
En de gemiddelde makelaar gaat headers controleren :D. Dit is gewoon de "moderne" variant van: we kijken naar de toevallige volgorde volgorde waarin de post in de brievenbus lag, of een muntje opgooien. TS: succes met de loterij :).
Lekker oneerlijk zo'n loterij...
Dus iemand die wel gewoon in aanmerking zou komen maar toevallig die avond moet werken / internet storing heeft / geen internet heeft is gewoon kansloos.
ik zou ze aanklagen / om 20:00 op de stoep zitten en het persoonlijk afleveren met foto als bewijs.

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-08 10:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

quote:
rc5proxy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Dus iemand die wel gewoon in aanmerking zou komen maar toevallig die avond moet werken / internet storing heeft / geen internet heeft is gewoon kansloos.
ik zou ze aanklagen / om 20:00 op de stoep zitten en het persoonlijk afleveren met foto als bewijs.
aanklagen voor wat? Dat je vind dat hun selectiemethoden dom zijn? succes daarmee.. vraag me af onder welke wet dat valt, waarschijnlijk onder de "pech, moet je maar niet die woning willen"

blup

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:01
quote:
rc5proxy schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:51:
[...]

Vergeet niet Sbs6 Hart van Nederland in te schakelen!😅

• Valorian
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17-08 22:56
quote:
Erwin schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 21:47:
[...]

Vergeet niet Sbs6 Hart van Nederland in te schakelen!😅
Precies! En heel hard schreeuwen dat het een complot van de overheid is. En asielzoekers. Hullie hebben het gedaan. They took our jobs.

• jurian123
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 31-07 11:42
quote:
MeZZiN schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:12:
[...]

Nope alleen clients en sommige webmail service kunnen dat alleen tja dan nog kan het een week duren voordat hij op bestemming is aangekomen.
Wat voor service gebruik je?

• MeZZiN
Ik zelf niet maar er zijn tool die het kunnen maar goed met het SMTP protocol is het gewoon niet mogelijk.

Tesla MX - Leaf 2.zero

• dialmformark
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-08 12:03
quote:
Valorian schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 00:13:
[...]

Precies! En heel hard schreeuwen dat het een complot van de overheid is. En asielzoekers. Hullie hebben het gedaan. They took our jobs.
Vergeet ook niet de Rabobank.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA

We gaan wel heel erg off-topic. Terug ontopic aub.

• MOmax
Offtopic: Ik ben het eens met alle gevoelens betreffende deze selectieprocedure.

Ontopic:
code:
1
mx1.geldxpert-ob.nl

Als ik het goed heb is dit de mailserver van de ontvangende partij: nexthome.eu.

• MOmax
Nou, het is gelukt! we zijn als 1ste geselecteerd voor de woning van onze keus. Iedereen bedankt voor het meedenken, maar uiteindelijk was het een kwestie van op tijd op de send-knop drukken en de optie van gmail om email in te trekken UIT te zetten (staat bij mij altijd uit).

Topic mag op slot.
Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True