Toon posts:

De beste mod-case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dit gaat dus niet over GEmodde cases, maar over cases die nog gemod moeten worden ;)

Mijn vraag is:

Welke kasten zijn het meest geschikt om te modden? Meeste ruimte voor fans, goed materiaal, veel ruimte...

(dan heb ik het dus niet over spuiten en raampies, want dat moet in elke kast kunnen)

Verwijderd

bigtowers :P

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Elke case die GOEDKOOP is, want als je hem vern**kt, dat is ook zonde, niet?
Maar in principe elke case, want creativiteit kent geen grenzen :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is veel leuker casemodden als er heel veel kan.

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
je doet je naam wel eer aan :P

elke case kan worden gemod, en elke case kan evenveel worden gemod.

ze hebben toch allemaal 2 zijkanten een voorkant,achterkant etc. :?

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
ja maar bij de ene is gewoon meer plek om aan de slag te gaan omdat de kast intern iets slimmer in elkaar zit ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Ik heb een kast met aan de binnenkant een metalen dekplaat .... die kan niet los. En das zwaar niet leuk :)

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 16:49 schreef ItSnows het volgende:
Ik heb een kast met aan de binnenkant een metalen dekplaat .... die kan niet los. En das zwaar niet leuk :)
haal jezelf een zaag >:)

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
Op vrijdag 13 juli 2001 16:47 schreef Kroetsjov het volgende:
ja maar bij de ene is gewoon meer plek om aan de slag te gaan omdat de kast intern iets slimmer in elkaar zit ...
daarom mod je juist :P

als je het niet bevalt verander je het toch in je case (of je koopt een a-open kast die gewoon perfect is (op de voeding na) :P)

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 13:22
Ja maar die A-Open kasten zijn weer iets te duur om te modden als je Newby heet, want dan het je nog niet zo heel veel ervaring, lijkt mij iig

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• hplos.nl
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

ik heb ook een AOpen kast ( de HQ 08 ) goede kast ( leuk te modden wat ik binnen kort wil gaan doen ) alleen 't nadeel is als je een zijkap eraf wil halen mot je 'm HELEMAAL naar achteren schuiven |:( ( dat is dus 1 van de 1e dingen die ik wil veranderen .... ) en natuurlijk de onderkant van m'n hd rekje eruitzagen voor de koeler van m'n hd ....

pc | server | laptop | pda

Verwijderd

inwin.. goed voor modden en mollen (ik spreek uit ervaring :'( )

Verwijderd

Op vrijdag 13 juli 2001 19:31 schreef Hokje het volgende:
ik heb ook een AOpen kast ( de HQ 08 ) goede kast ( leuk te modden wat ik binnen kort wil gaan doen ) alleen 't nadeel is als je een zijkap eraf wil halen mot je 'm HELEMAAL naar achteren schuiven |:( ( dat is dus 1 van de 1e dingen die ik wil veranderen .... ) en natuurlijk de onderkant van m'n hd rekje eruitzagen voor de koeler van m'n hd ....
dat probleem van die zijpanelen is HEEEL simpel te verhelpen. aan de onderkant van die panelen zitten van die haakjes die over de rand van je kast gaan. die moet je horizontaal buigen en hoppa. je hoeft dan alleen maar een paar cm te schuiven en je tilt ze er zo uit. ik zou het wel alleen met je panneel doen dat voor je mobo zit want dat gaat er het meest af. je hoeft niet bang te zijn dat je veel stevigheid verliest zeker niet als je je schroeven er in houdt. probeer het maar eens het werkt echt.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

goedkope bigtowers.

mijn bigtower kostte me voor aanschaf 35,-
tja 2e hands van een vriend overgekocht

ennuh koop dus een beetje goedkope

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

cheap-ass case

Hoe duurder hoe kutter je het vind als je hem verneukt :)

Ik heb een antec en daar ga ik nog ff lekker niet in hakken

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op vrijdag 13 juli 2001 16:49 schreef ItSnows het volgende:
een hamer en beitel doen wonderen >:) (zo ook bij mij :P )

iStockphoto

Pagina: 1